Tuesday, December 16, 2008

Neuron aku mula beku macam aku.


Kali ini aku tak menulis.
Mungkin neuron-neuron dalam kepala mula beku macam aku.
Sejuk dan dingin. Sungguh!
Aku cuma paparkan ciptaan tuhan yang sempat aku rakam.

19 comments:

patungcendana said...

nice pics...neuron beku takpe, jangan beku hati dan perasaan...huhuhu

re: motif???...kamu ingin berpindah ke benua lain?
benua lain pun masih melihat bulan yang sama...pindah je ke planet lain, tengok bulan2 yang berlainan... :-)

- jinggo - said...

cantik permandangan tu...kat mana...

siggplus said...

dekat mana ni?

pemikir lapuk said...

tuhan bagi keindahan kepada sesiapa..yg tau mjaga keindahan yg Dia kasi...

Mak Su said...

ok lah tu (cakap macam Saida AF6), at least ada pengisian.

ma_honey said...

Adie,
Menikmati keindahan ciptaan Tuhan pasti kau akan mendapat ilham..Disuruh oleh-Nya untuk kita berfikir dan terus berfikir.Itulah petanda kebesaran dan keagungan Allah..

MaNuSiA_RuMiT said...

nice pic...
katne ni??

rudy bluehikari said...

indah! entah kapan boleh ku jejak.

blackpurple @ jowopinter said...

Beku tak apa. Jangan mati. :)

i-chimera said...

errr... kat mana ni... lawa jugak tempat orang ni ya...

Ahmad WM Omar said...

Aku harap nanti kamu akan jumpa sesuatu yang panas lagi memanaskan. Semoga tak beku lagi dan kembali menulis yang indah-indah. Jaga diri baik-baik.

wahyudimy said...

nive view,

Mdm.Zend said...

x pe...relax..kalau dah cair nanti tulislah bebanyak... wah bejalan sakan...jauh terbang rupanya...berhati-hati lah ya...

Pecah Kepala said...

cantik sungguh. camera apa ini?

Pecah Kepala said...

cantik sungguh. camera apa ini?

Ad Rifza said...

Beku kenapa?..Dimana tu?..Indah sungguh burung2 beterbangan..Bilakah Ad mampu ke sana??..hmmm..

WanHidayat said...

Salam...aik...kat mana dah nih????...beku....masuk lam heater....baru fresh balik kot....sesekali beku ok gak...missfeeling akhirnya...

ah tok said...

oho

addyaholix said...

cendana,
sebab cinta aku mula berputik disini =)

jinggo,
indah kan? aku di tukri.

siggplus,
turki.

lapuk,
dan aku antara yang bertuah =)

maksu,
apa trademark siti?

honey,
terima kasih.

manusiarumit,
turki.

rudy,
rezki tuhan. mungkin satu hari nanti siapa tahu.

purp,
aku belum mati haha!

chime,
aku di turki. ya indah amat!

ahmad,
aku dah jumpa. sampai aku rasa tak mahu balik =)

wahyudimy,
terima kasih.

mdm,
terima kasih mdm.

pecah kepala,
kalau aku kata cuma guna handphone kau percaya?

ad,
di turki. Insyaallah ada rezki nanti pasti sampai.

wan,
di turki. patut masuk dalam list haha!

ahtok,
uhu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...