Saturday, December 20, 2008

Hati yang gundah

Aku masih lagi terus terbang.
Singgah menjejak bumi dan terbang tinggi kembali.
Tapi kali ini hati aku seolah terpaut.
Jiwa seakan mula jatuh cinta.
Fikiran logik mula gundah gulana.
Memilih untuk pulang atau terus disini!

9 comments:

patungcendana said...

tepuk dada tanya selera... :-)

wahyudimy said...

tak abis2 terbang.bila nak kembali ke pangkal jalan nih?

(pangkal jalan=bumi)

hehe.

i-chimera said...

haha... tiba2 hati terpaut..
di sana bulannya lebih cerah barangkali..

AiE bAhRi said...

Apabila terdapat dua pilihan maka akan sukar proses untuk membuat keputusan yang tepat.

Maka, jangan bertindak untuk membuat keputusan yang hanya memberi keuntungan diri sendiri tetapi untuk kepentingan orang sekeliling kita juga.

Mdm.Zend said...

sama...dimana-mana pun bumi tuhan jua...hanya budaya dan bangsa yg membezakan...kalau x pulang ..macam nak sebak pulak...macam lah kenal...bebaiklah dirantauan tu ya!...

addyaholix said...

cendana,
aku dah jumpa jawapan!

wahyudimy,
aku dah pulang!

chime,
bulannya sama cerah, cuma hati pilih untuk terpaut!

aie,
memang susah, tapi aku dah jumpa jalan untuk aku.

mdm,
dah pulang mdm.

Anonymous said...

bkn ke u memilih untuk tidak memilih..
jd knp perlu gusar n gndah..

rudy bluehikari said...

kalau di sana lebih membahagiakan, mengapa tidak? ambil masamu.

addyaholix said...

...,
kali ni aku perlu memilih walaupon jujurnya aku mahu untuk tak memilih!

rudy,
bahagia. cuma tak pasti sampai bila. aku dah pulang!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...