Wednesday, December 03, 2008

Lagi tanpa tajuk!

Sejak-sejak ni aku jadi ketagih berblog.
Jadi ketagih membaca.
Aku jadi ketagih nak menulis.
Tapi otak jadi lembab nak berfikir!

Aku tak sabar nak sambut ulangtahun blog aku yang ke-3 macam purp!
Perlu tunggu lagi 2 tahun 8 bulan.
Lama kan?

11 comments:

Anonymous said...

jadi ketagih nak baca blog kamu =)

Mak Su said...

sabar, sabar.... fuh, lambatnyer.

- jinggo - said...

nampak kita kena terus berurusan selepas ni.blog dan minat yg menarik......ok bro : cau dulu tahniah terima kasih kerana jengok blog saya.....

rudy bluehikari said...

baru sambut besday blog yang ke 8 tahun. dah darjah dua bluehikari kalau ianya seorang manusia.

bunga binti nordin said...

smart ler lu punya header, bro!

pemikir lapuk said...

sabarrrrrr....hehehehe

addyaholix said...

...,
haha terima kasih!

maksu,
ya haha!

jinggo,
ya urusan masih belum tamat =)

rudy,
3 tahun pon lama, inikan 8. aduh!
salam bufday untuk bluehikari!

bunga,
tak seindah namanya sang bunga =)

pemikir lapuk,
ya aku sabar haha!

purp said...

Pejam celik, pejam celik, sampai juga 3 tahun nanti. :D

Mdm.Zend said...

3 x 12 = 36
2 x 12 + 8 = 32
Jumlah = baru 4 bulan kew?....
kalau baby..memang tengah sedap cubit pipi dia....

Sufi Idany said...

Addy, tq singgah ek..... erm.... jgn smpai naik biol lak bro.... huhuh tggu je laa tk lama 3 thn tu.... mcm tggu beday laa .... kejap je dh 20, kejap lagi 25.... mcm tu laa masa berjalan....

addyaholix said...

purp,
aku kena pejam celik lagi 32 bulan!
huh!

mdm,
pipi saya pon macam baby. nak cuba cubit? haha!

sufi,
kena bagi cukup setahun dulu, baru fikir pasal 3 tahun =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...