Wednesday, December 24, 2008

Aku paling HOT [Serpihan TAG manusia tambah-tambah]

Aku kena tag lagi. Purp dan Siggplus dah lama tag aku. Aku jawab yang Siggplus punya dulu sebab yang Purp tag aku tu aku tak berapa nak faham sangat syaratnya. Tapi nanti aku jawab juga. Bosan sebenarnya, tapi sementara tunggu nak keluar minum dan lepak-lepak di NZ dengan Ell, aku jawab dulu.

[1] Do you think you're hot?
Ya aku hot. Aku panas bila aircond(baca : penghawa dingin) rosak dan aku cepat marah bila ada yang kutuk mak bapak. Aku memang hot!

[2] Upload a fav pic of you.
[3] Why do you like this pic?
Sebab aku nampak seksi. Walaupun S kata aku dah boroi, tapi gambar ni buat aku nampak seksi. Seksi pada pandangan mata aku sendiri. Pendapat orang? Matilah kena kutuk! Lagi satu, cuba tengok daun yang menguning. Aku yakin kau (ya, kau yang tengah baca!!) akan puji cantik!

[4] When was the last time you ate pizza?
Lama sangat dah. A belanja. Setiap kali keluar dengan A, menu mesti pizza. Bosan juga tapi aku malas nak bising sebab memang selalu dia yang nak belanja.

[5] The last song you listened to?
Nereye Boyle by(baca : dari) Nazan Oncel & Tarkan. Jangan tanya maksudnya sebab aku tak faham bahasa Turki =)

[6] What are you doing right now besides this?
Nak keluar lepak. Tunggu Ell SMS dulu!

[7] What name do you prefer besides yours?
Andika. Haha!

[8] People to tag :
-1- Ell
-2- Purp
-3- Chime
-4- Cendana
-5- Wanhidayat
-6- Atiqah
-7- Pemikir Lapuk (Aku dah tak boleh baca blog ko! Tolong add aku)
-8- Aiebahri

[9] Who is no.1?
Kawan aku. Dari zaman sekolah sampai sekarang dia setia jadi kawan aku. Dulu, kini dan selamanya dia tetap tinggi. Sungguh dia tinggi. Tinggi amat!

[10] No.3 is having a relationship with?
Entahlah. Tapi tulisan terbaru dia pasal kahwin. Kita tunggu dia umumkan siapa nanti. Haha!

[11] Say something about no.5
Blogger. Photographer(baca : jurugambar) mungkin, sebab gambar-gambar yang dia letak memang cun habis! Buat aku meleleh air liur bila baca tulisan dia pasal Bali. Maksud aku Bali, Indonesia bukan limau bali.

[12] How about no.4?
Dia patung yang bernyawa. Dia patung yang berjiwa. Tulisan dia kadang-kadang buat aku leka dengan khayalan sendiri.

[13] Who is no.2?
Aku mati kata-kata. Aku belajar menulis dari tulisan-tulisan yang aku baca. Dan blog dia dalam senarai wajib aku!

Dah habis.

Damn!
Ell tak SMS lagi. Janji melayu. Aku jugak yang nak kena SMS tanya!

. . . . . . . . . .

Nota : Aku tak pasti kalau kalian yang aku tag dah pernah jawab. Tugas aku cuma tag. Jawab atau tak, bukan paksaan. Langsung tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang dah arwah. Harap maklum!

8 comments:

A t i Q a h said...

Kat gambar tu. Memang cantik,





daun kat pokok tu. HAHAHA.



Ini bukan di Malaya kan?

Sufi Idany said...

Addy... anda mmg seksi.... huhhuhu... malu nak tenung lama2....

patungcendana said...

menarik sangat warna2 dlm gambar tu...siapa photographer nya?...err...sedang practise terbang ke tu? ajar aku boleh? :-)

i-chimera said...

hmmm... perut yg sexi.. hahahaha..

errr, saya dah pernah buat tag ni dulu... huh! lega....

ab geldofg said...

cntik gmbo

addyaholix said...

atiqah,
bukan malaya. ini aku di turki.

sufi,
malu nak tenung sufi balik =)

cendana,
jurugambar : khairilazhar.
edit : addyaholix.
ya, belajar terbang semula!

chime,
seksi? rasa macam seksa haha!

ab geldofg,
ya. terima kasih.

rudy bluehikari said...

adoila nampak peyutttt...sib xnampak bulu2 wakakaakakakak!

addyaholix said...

rudy,
saya dah malu ni bang rudy haha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...