Tuesday, February 17, 2009

Selamat tinggal Mimi!

Sayangnya aku pada Mimi lebih dari yang lain.
Kasihnya aku pada Mimi tak pernah aku ucap.
Cintanya aku pada Mimi tak pernah aku tunjuk.
Tapi kini Mimi tiada lagi.
Petang tadi Mimi hembuskan nafasnya yang terakhir.
Mimi dah pergi jauh.
Mungkin waktu ini Mimi sedang perhati aku dari syurga.
Ya. Mimi dah hilang terus dari hidup aku.
Tapi aku yakin, Mimi pergi kerna tuhan lebih tahu.
Kerna tuhan lebih sayangkan Mimi.
Mungkin kasih dan sayang Dia lebih utuh dari aku yang cuma manusia biasa.
Tapi kenangan aku dan Mimi akan aku simpan kemas dalam hati.

Selamat tinggal Mimi!
Rindu aku pasti sentiasa ada untukmu.
Moga kau damai disana.

NotaAddy : Bekas cakar Mimi masih ada pada betis kiri aku. Dan Mimi tinggalkan Milo dan Miko sendiri.

31 comments:

azie said...

mimi?
owh.kasihan

one love said...

hmmmm

tetap bahagia dengan kenangan, rite?
:)

AiE bAhRi said...

Dia pasti aman di sana..

Siapakah mimi?

Bro, tolong jawab persoalan itu...

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

mimi...

owh mimi~

jejaka anggun said...

suka main cakar2 dgn mimi eh...
ganas!

siggplus said...

kucing?
hati kamu sangat rapuh..
kalau aku perempuan, aku dah 'wet'

ab geldofg said...

sdih hati aku bca :(

wahyudimy said...

Rest in peace mimi

A t i Q a h said...

Ya. Dapat faham rasa itu. Dah kebumikan dah?

aie akaike said...

takpe, kalau kau rindu. kalau boleh seru roh mimi balik.

;)

si nakal andi said...

kasihan...

semoga dia bahagia di sana...

dan semoga kamu juga bahagia...


p/s : mimi tak wariskan hartanya kat kamu ke?

Princess Liyana said...

hm..btol tu may mimi rest in peace...

a'ah. siapa mimi bro?alaahai..

patungcendana said...

smile addy...:-)

miezi said...

sob sob

cik siti penguin said...

huhu.
kucenku pun baru mati hari tuuu.

may u rip, mimi..

Rush Murad said...

bahagia dengan kenangan yang indah2... derita dengan kenangan yang buruk2.... hehehee...i pun nak bela kucing jugak ler bila kat KL nanti... boleh berkawan dgn Milo n Miko... :)

duwenk said...

ohooo..
ada wat tahlil tak bro??
hihih

Mak Su said...

Goodbye Mimi ......

addyaholix said...

azie,
ya mimi.

one love,
yepp. haha!

aiebahri,
mimi seekor kucing. haha!

zara,
haha!

jejaka anggun,
mimi yang suka cakar!

siggplus,
ya hati aku rapuh. aku lelaki moden yang berjiwa sentimental. haha!

ab geldofg,
aku sedih cuma sedikit sebenarnya. haha!

wahyudimy,
mimi dah jauh.

atiqah,
belum. tunggu mimi keras dulu.

aieakaike,
taknak aku. haha!

andi,
harta takde. jejak yang banyak!

liyana,
mimi seekor kucing lah yana. haha!

cendana,
ya. saya senyum ni. nampak?

miezi,
sob sob mean menangis kan? aku tak menangis.

penguin,
ya moga mereka bertemu di syurga =)

rush murad,
kita kacukkan nak? haha!

duwenk,
plan malam jumaat nanti. haha!

maksu,
mimi say goodbye to u too maksu. haha!

patungcendana said...

tak nampak pulak kamu senyum...kamu kan invisible...:-)

Monkey D Luffy said...

mimi... I LOVE U too...

hanafana said...

sedih..sesungguhnya..binatang mmg ditempatkan kat syurga!
sobss..takziah~

wahyudimy said...

kucing mati pun kau berkabung ke addy?

update!

addyaholix said...

cendana,
kamu pejam mata, dan kamu pasti nampak saya. haha!

luffy,
i love u too. mimi, bukan kau. haha!

hanafana,
kenapa menangis mesti sobs? =)

wahyudimy,
aku dah update. aku cuma update draft yang lepas-lepas!

LaDy_ZeRa said...

kasihan mimi.

moga kamu jumpa pengganti baru!

tasikmerah said...

kena langgor ke mimi?

.

addyaholix said...

lady zera,
tak perlulah pengganti. yang ada pon tak terjaga. haha!

tasikmerah,
ya. housemate undur kereta. dan mimi mati dengan cara yang kurang bahagia. dah ajalkan!

Ad Rifza said...

Sib baik ada waris mimi..hehe

addyaholix said...

adrifza,
saya bukan waris, saya penunggu. haha!

n.a.n.a said...

nasib baik mimie..bkn memey..hehehhh..

x maw cedey ;(
milo ngan miko kan ader..

yied said...

tiba-tiba teringat haiwan berbulu nun jauh di sana..harus ditanya khabar mereka dari puan emak..
sehatkah mereka?

maaf addy,telah me-link-kan kamu..
terima kasih daun keladi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...