Saturday, September 13, 2008

Sesi Bual Bicara

Program : Sesi Bual Bicara
Ahli Panel : Sahabat
Tempat : NZ Curry House, Wangsa Maju
Masa : 10.30 malam - 02.00 pagi

Sesi bermula dengan mukadimah dari sahabat. Banyak perkara dibualkan. Dari yang sekecil zarah sehingga sebesar umat. Dari yang bulat sehingga ke segala bentuk molukel. Dari agenda suka ria kepada perjuangan sejagat. Dari kisah sahabat kepada indahnya cinta. Padat. Lengkap. Kemas. Terlalu banyak yang boleh dikongsi sebenarnya.

Tapi yang aku mahu kongsi cuma satu. Aku paling tertarik tentang topik "Mengenali". Sahabat sarankan aku guna perkataan ini. Mudah dan mendalam. Banyak yang dibualkan. Berjela hujah dan fakta yang diperdebatkan. Hasilnya aku hampir mengenali diri aku sendiri sepenuhnya. Juga kata sahabat bagaimana kita mampu buat orang lain untuk lebih mengenali kita sebagaimana kita. Juga bagaimana untuk kita lebih memahami insan lain. Dan aku yakin dia juga mahu lebih mengenali cinta hati yang baru usianya 3 hari. Cintanya yang berusia 3 hari(bukan jatuh cinta pada budak berusia 3 hari).

. . . . . . .

Confirm ramadhan tahun depan aku berbuka seorang diri. Tolong carikan seseorang buat aku !

. . . . . . .

Terima kasih buat sahabat, Muhammad khairul Anwar Mat Azidin untuk nasihat. Kau dah makin pandai bercakap kan sekarang =)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...