Sunday, September 07, 2008

Rasanya aku mula jatuh cinta...

Rasanya aku mula jatuh cinta…

Pada seorang kawan. Mungkin juga seorang teman. Pada seorang yang aku yakin bisa jadi sahabat yang setia (definisi aku tentang istilah kawan, teman dan sahabat sangat berbeza).

Tapi aku jadi takut. Takut perhubungan yang wujud terus hilang hanya kerna rasa cinta yang hadir dalam hati. Bukan takut pada kata-kata yang mungkin mampu buat aku kecewa, cuma harga persahabatan yang dihulur terlalu berharga dan istimewa. Sungguh!!! Terlalu istimewa…

Mungkin memendam perasan baik untuk aku. Menyimpan rasa yang datang walaupun kadangkala buat aku sukar untuk bernafas. Yang kadang-kadang buat aku rasa kehilangan walaupun pada hakikatnya aku belum pun mampu pegang hatinya…

created on April 23, 2007 (copy from my old blog)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...