Wednesday, May 13, 2009

Remuk!

Malam terasa lambat merangkak ke penghujung. Aku cuma mahu sampai ke siang. Bukan ertinya aku sudah mula benci malam. Malam masih antara cinta aku. Masih antara kekasih yang paling setia. Aku cuma mahu lupakan yang semalam dan hari ini. Buang jauh-jauh ke dasar bumi remuk hati yang bersarang. Untuk cipta sesuatu yang baru menjelang hari esok.

26 comments:

patungcendana said...

kenapa ni addy...

kamu ok?

amirnazrin said...

merangkak memang lambat addy.cuba suh malam naik kereta.cepat sikit.


p/s:wah.dah letak gambar.

ezzati said...

putus cinta??

kasih said...

itulah...
kasih harap yang sama...
wahai malam...
cepatlah berlalu...
aku sakit...
aku perit...
malamku terlalu sunyi...

patungcendana said...

malam dah berlalu
siang yang kau tunggu dah menjelma
semoga kamu kembali ceria...

good morning addy...:-)

Nizam.Ariff said...

Malam gelisah sengsara, memang ia merangkak-rangkak... apsal ko tak cabuk dia suruh merangkak cepat sikit?

A t i Q a h said...

Tu la, tido lambat. Cuba tido awal, mesti mimpi indah. Hehe.

rudy bluehikari said...

apapun kesudahannya, lalui ia dgn tabah. slmt dtg siang, ceriakan addy ya~

~~~ kay ~~~ said...

hidup perlu diteruskan
semoga tabah menempuh
segala dugaan....

wish u all the best!
(^_^)

en_me said...

oke addy, this one for your ~ dr lyrics 'baby dont forget my number - milli vanilli'.. ahaks

Mak Su said...

moga esok kan lebih ceria meninggalkan malam yang kelam.

tasikmerah said...

:(

kenapa ni dik...?

Water Lily said...

Kenapa? Apa pun cerita separuh memang timbulkan tanda tanya.

Ad Rifza said...

Kata hati cukup cepat utk berlari pergi meninggalkan malam..tapi gerak hati yg membuatkan perjalanan itu lambat sampai ke hujung...Kerana kesetiaan itu yg membuatkan langkah itu tidak laju..

Kimi said...

(@_@)....

chimera said...

Entri tu May 13.. hari ni May 14.. malam pd hari yg meremuk hati tu telah berlalu...

sesuatu yg baru tu dah tercipta??

addy ok??

malam yg berbeza ni.. semoga mlm yg ceria buat addy...

addyaholix said...

cendana,
saya ok-ok saja =)

amirnazrin,
malam mintak bmw. mana aku nak mampu bro. haha!

ezzati,
putus itu mungkin. tapi kalau cinta tu yang nak kena fikir balik. ermm!

kasih,
malam dah pon berganti. tapi yang dalam hati mana mungkin berubah cuma dalam semalam. sakit kan?

cendana,
ya moga-moga. malam cendana!

nizam.ariff,
kalaulah aku mampu bang. haha!

atiqah,
tido lambat pon mimpi indah jugak. tapi mimpi tetap kekal mimpi kan? haha!

rudy,
terima kasih bang rudy. bukan cuma saya, moga ceriakan hidup kita semua!

kay,
terima kasih kay. moga-moga!

en_me,
patutnya "baby dont forget my love". haha! ok nanti saya dengar lagu tu sambil layan perasaan. haha!

maksu,
kalaulah hati mampu berubah cuma dalam satu malam kan. haha!

tasikmerah,
takde apa kak. biasa-biasa saja. cuma hati sikit terusik. haha!

waterlily,
saya susah nak cerita panjang lebar kak. tapi saya ok-ok saja. terimakasih kak!

adrifza,
malam dah sampai ke penghujung. cuma hati belum mampu ubah yang didalamnya bang ad.

kimi,
=)

chime,
belum ada apa-apa yang baru bang chime. saya masih tunggu. yang cipta cuma Dia. saya cuma merencana. dan saya ok-ok saja bang chime. haha!

patungcendana said...

re:...kalaulah rasa yang dalam hati mampu terbang dari jiwa yang dalam bak rama-rama putih.

pasti boleh addy...

kamu kan tabah...seperti aku...:-)

ps...wahyu masih bersembunyi...
aku jumpa dia di kotak puisi...tapi pitik bintang masih kosong...:-(

Princess Liyana said...

Bro,jom yana teman g main roller coaster,ubt hati yang remuk,mau kah?alahai.

a.b geldofg said...

ciptaan tbaru thasil stelah penat mcipta

kadok said...

jangan risau. siang pasti tiba walau selambat mana pun ia. good day bro..:)

addyaholix said...

cendana,
kamu antara yang memahami cendana.
p/s : wahyudimy ada. tak perlu cari. dia ada diantara kita!

liyana,
roller coaster? wah macam best. jom jom!

abgeldofg,
aku belum mampu cipta apa-apa.

kadok,
siang dah jengah. tapi langsung sama. have a good day too!

patungcendana said...

good morning addy... :-)


have a great weekend...

Mencari Sinar Bahagia @ Tommy said...

Hello...
Nice blog...
Can we be friends...
Do reply me if we can..
Tq

anakcikmad said...

macam sama je rasa hati nye
saya cilok ayat tu boleh?hehe

addyaholix said...

cendana,
selamat berhujung minggu!

tommy,
salam blog!

anakcikmad,
sama ke? haha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...