Sunday, May 10, 2009

Kasih ibu


Kalaulah Addy mampu senaraikan setiap pengorbanan mak.
Kalaulah Addy terdaya perincikan setiap kasih dan cinta mak.

Yang ini bukan cuma dari Addy. Juga dari anak-anak mak yang lain. Dari Yong, Syida, Nisha, Huda dan Una. Juga dari setiap anak buat setiap ibu di dunia. Selamat hari ibu!

NotaAddy : Gambar sekadar hiasan. Bukan hak milik peribadi aku.

29 comments:

patungcendana said...

terima kasih addy...aku cuba buat yang terbaik...

selamat hari ibu juga buat ibu kamu.

ps...kenapa tukar semula header dan profile ni...boink aku...

selamat berhari minggu...:-)

bila nak datang kuantan...atau kau tunggu aku sampai kl dulu...hehe

SyahmiFikri said...

huhu.. begitu bnyak pengorbanan seorg ibu hingga tak tersenarai sebenarnya

TUN said...

wow.lama aku x buka blog kau.haha.susasana bizi.

~~~ kay ~~~ said...

today people never appreciate something untill its gone.we should be close to our parents,show them how much we love and appricate them.
may ALLAH grant our mothers high rank in Jannah (and fathers too)
amin.

jejaka anggun said...

selamat hari ibu!

ezzati said...

cumeinyee baby itu..selamat ari ibu jugakkk..waaaa..jauh

Nizam.Ariff said...

Selamat Sambut Hari Ibu. Berikan satu tanda sayang kepadanya, Addy...

mr.syazwan said...

KASIH IBU MEMBAWA KE SYURGA...

SYURGA DI TELAPAK KAKI IBU...

OHHHH IBUUUUUUUUUUUU.....

BONDAAA SENYUM RIANG.....

SELAMAT HARI IBU....

^_^

sharamli said...

selamat ari ibu jgk..
x tersenarai la peng0rbanan dy0rg tu..hu3

kasih said...

sweetnyer... :) winkwink

cucumatlela said...

oleh kerana itu islam mengariskan bahawa hari ibu itu hari2

siggplus said...

selamat hari ibu addy..
semoga anak dalam kandungan sihat sejahtera hendaknya..

chimera said...

Sebanyak mana impian kita yg 'dia' dah tunaikan...

dan.. sebanyak mana pula impain 'dia' yg kita tak tunaikan

kasih ibu bawa ke syurga...
tapi.. saya pernah dgr satu ungkapan dari seorang ibu juga... kasih anak pula boleh humbankan ibu ke neraka... erkkk... saya terkedu... sampai sekarang saya masih fikirkan maksud ungkapan itu...

Notachime: bila pulak agaknya nak letak gambar yg memang hak milik addy... yg sah... haha

arsaili said...

salam bro...selamat hari ibu buat semua ibu moga dirahmati ALLAH selalu....dan moga kita menjadi anak yg soleh

Monkey D Luffy said...

bertuah ibu kamu :)

Kimi said...

selamat hari mak. header baru.

baincardin said...

Happy Mother's Day ye Addy ^_^

patungcendana said...

good morning addy...:-)

tasikmerah said...

selamat hari ibu utk ibu kamu juga..

:)

patungcendana said...

addy...
baca komen dayat kat blog aku...hehe...

WanHidayat said...

Addy...selamat hari ibu untuk semua ibu. Aku pasti kamu dalam gegar masa...ke sana dan ke sini...

Apa2pun, patung itu sudah mula merindui kamu...ahakssss

WanHidayat said...

Addy, aku terlupa....kenapa header tukar balik...bukankah header ini pernah diguna. Kamu mahu header...aku ciptakan untuk kamu kelak...

patungcendana said...

mana si wahyu...?

LaDy_ZeRa said...

selamat hari ibu to mama saya n kamu!

addyaholix said...

cendana,
saya tunggu kamu sampai sini dulu. dayat balik kuantan bila?

syamilfikri,
tak terhitung kan?

tun,
mana kau hilang?

kay,
dulu saya jauh dengan mak(dan ayah) walaupun dekat. tapi sekarang saya makin dekat dengan mak(dan ayah) walaupun jauh!

jejakaanggun,
selamat hari ibu!

ezzati,
tapi dekat di dalam kan =)

nizam.ariff,
nak bagi apa bang? haha!

syazwan,
tajuk lagu ke apa? haha!

sharamli,
takkan mampu kita bandingkan dengan apa-apa. atau siapa-siapa!

kasih,
manis? haha!

cucumatlela,
nanti aku ucap sayang mak hari-hari. mesti mak kata buang tebiat. haha!

siggplus,
macam sial. haha!

chime,
saya masih fikir apa maksud ungkapan tu bang. ermm!
notaAddy : hak milik saya yang sah? haha!

arsaili,
ya. buat ibu kamu juga bang.

luffy,
aku yang bertuah. punya ibu sehebat mak!

kimi,
bukan header baru. ini recycle. haha!

baincardin,
happy mothers day to u too bain!

cendana,
sekarang dah malam, jadi selamat malam cendana!

tasikmerah,
kamu ibu kan kak? selamat juga buat kamu kak tasik!

cendana,
dah baca. haha!

dayat,
kesana dan kesini? maksudnya?
cendana ridu aku? haha manis. ehh silap. sweet. haha!
ya. header ni pernah guna dulu. kembali pada yang asal dayat.
ok nanti buatkan aku satu header. yang melambangkan aku. kalau boleh. haha!

cendana,
dia ada. cuma kita tak nampak!

ladyzera,
ya. buat ibu-ibu hebat di mana-mana!

Princess Liyana said...

Btol 2.memang xtersenarai.huhu,slamat hari ibu bro.hehe

kad0k. said...

bersyukurlah kerana masih punya ibu. hargailah dia. selamat hari ibu utk ibu kamu en addy..:)

patungcendana said...

bila nak update ni...busy ya...:-)

addyaholix said...

liyana,
buat ibu yana juga!

kadok,
juga buat isteri kamu wahai pak kadok. haha!

cendana,
otak saya makin beku!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...