Thursday, May 07, 2009

Masih yang sama.

Yang berdegup itu masih hati yang sama.
Yang beza cuma mungkin isi dalamnya.

42 comments:

jejaka anggun said...

kalo degup laju tuh sebab kolesterol tinggi...

patungcendana said...

morning addy

itu gambar kamu ya ...hehehe...jambu...

tak susah memahami wanita, tapi wanita sendiri selalu buat dirinya sukar difahami.

memang tak susah memahami wanita, kalau kamu pandai membaca signal2 yang diberi...cuma setengah lelaki selalu silap interpret signal yang dihantar...ahahaha

yang beza mungkin isi dalamnya...biasalah...anak sungai pun berubah...:-)

sharamli said...

jant0ng?

anakcikmad said...

hati berdegup eh?
erm
puitis

benci diri sendiri sebab xpaham
sori ye addy~
hehe

Nizam.Ariff said...

Bro, cantik baju bunga-bunga tu, cantik cermin mata tu, kamu hensem. Opps, aku tak bermaksud apa-apa. kerana warna hati kita sama. Cuma isi dalam je berbeza, katamu jua...

en_me said...

bahasa yg chantekks.. salamms bro

baincardin said...

waah addy....d very simple but meaningful :)

A t i Q a h said...

Sekarang isinya ada bunga-bunga ya? ;)

hf said...

makan dalam :)

tasikmerah said...

yang berdegup tu jantung kan? hehehehe...


:p

addyaholix said...

jejakaanggun,
aku amalkan diet. haha!

cendana,
jambu jambu jangan sebut. nanti saya padam. haha!
perempuan selalu mahu lelaki memahami, tapi perempuan yang selalu tak cuba untuk faham. haha!
ya. yang beza cuma mungkin isi dalamnya =)

sharamli,
jantung dan hati bukan yang sama kan?

anakcikmad,
dah cukup kalau kamu hayati =)

nizam.ariff,
aku yang terkna balik kan bang. haha!

en_me,
tak secantik kamu. haha!

baincardin,
terima kasih bain.

atiqah,
belum ada bunga. baru putiknya saja. haha!

hanafana,
haha!

tasikmerah,
ya. jantung. hati tak berdegup eh? haha!

azie said...

rambut sama hitam, hati lain-lain

kasih said...

jantung yang sama... berdegup... Alhamdulillah... yang dalam... masih isi yang sama... ALWAYS!

patungcendana said...

untuk memahami lelaki...aku perlu jadi lelaki....huhuhu...so...tak faham pun tak mengapa...haha...:-)

Nafastari said...

Wow! Dah letak gambar wajah sendiri. Tenangkan jantung kamu, jangan dibiar lama-lama begitu.

eQbalzack said...

entry paling ringkas...perlu di bawa ke makmal penyelidikan untuk dianalisis! hehe

cik siti penguin said...

hehe :) [sambil tengok gambar addy]

*isi hati pastinya berubah. cuma berubah menjadi apa yang penting.

patungcendana said...

re:...tak perlu jadi lelaki untuk faham lelaki. kamu cuma perlu jadi diri sendiri. dan bukakan hati.

jadi diri sendiri?...sentiasa

bukakan hati?...erk...:-)

patungcendana said...

re:....

dunia apa yang aku akan lihat addy...

mugiwara said...

kalau macam tu...
hati hati~

~~~ kay ~~~ said...

tajam keris,tajam lagi kata pujangga....
(^_^)

joegrimjow said...

camne nak tau isi?

Penoreh said...

hati itu tetap sama warna fizikalnya.. tp sifatnya berwarna warni

patungcendana said...

good morning addy...

aku cuti hari ni...hehehe...ok...nak sambung tido...:-)

Water Lily said...

Baju bunga-bunga..hmmm..teringatkan lagu Allahyarham Sudirman.

avatar tu betul ke gambar kamu Addy?

ADMSKY said...

betul...sifatnya masih serupa..

tapi isinya berbeza mengikut rentak masa..

addyaholix said...

azie,
tapi hati lain-lain kamu tu hampir saya tahu. haha!

kasih,
isinya kadang-kadang perlu berubah!

cendana,
tak perlu jadi lelaki. cuma jadi diri sendiri. dan bukakan hati =)

nafastari,
haha! sengaja saya biar tenang sendiri.

eQbalzack,
dah dapat keputusannya bang? haha!

penguin,
tak semestinya berubah. cuma kadang-kadang perlu untuk berubah!

cendana,
kamu akan lihat dunia yang kamu sendiri mahu. mungkin juga yang kamu rencanakan. usaha itu tak salah kan =)

mugiwara,
aku selalu hati-hati, cuma kadang terbabas jugak. haha!

kay,
macam airmata perempuan kan? haha!

joegrimjow,
tepuk dada tanya hati =)

penoreh,
kalau sifatnya cuma hitam, itu masih warna kan bang?

cendana,
pagi cendana. dan selamat bercuti. jangan tidur lama-lama. tak baik. haha!

waterlily,
ya. itu gambar saya. khas buat akak. haha!

admsky,
macam kata penoreh, hati itu sama warna fizikalnya. cuma sifatnya yang punya bermacam warna!

chimera said...

yang ku lihat ini masih lagi manusia yang sama...

yang berbezanya hanya dia memakai baju bunga-bunga... heheh...

:: Cikgu Wiween :: said...

uih mendalam maksudnya tu addy. ehehe

Mak Su said...

kena tengok pattern degupannya, dengar iramanya

lyn said...

Bentuknye masih same...gelodak di dalamnya...berbeza- beza...
Mengikut rentak masa....kerana itu nama kehidupan manusia....

padelkopak said...

ringkas tapi padat. juga penuh makna. itulah puisi kamu. sungguh puitis.

patungcendana said...

aku baru baca komen kamu di blog dayat...

memang kamu masih yang sama...masih mahu karpet kuning...huhuhu...karpet biru la...

aku masak maggie je ...ok? :-)

patungcendana said...

morning addy...

kamu kerja ke hari ni...:-)

aie akaike said...

apa isi hati kau?

patungcendana said...

re:...kamu masih boleh jadi kamu sendiri. kalaupun dalam kehidupan manusia lain.

tapi cendana tetap cendana kan.


ya cendana tetap cendana...walau dipukul ribut, walau dilambung ombak, walau dihancurkan sehingga menjadi debu...

tapi cendana tak ingin lagi muncul dalam kehidupan insan lain yang hanya mahukan cendana sebagai boneka semata2...:-)

kasih said...

Perubahan tak salah...
Tak berubah pun tak salah...
Asalkan kita tahu mana yang baik dan buruknya...

Kalau yang buruk...
Kena sanggup la tahan kan???

aloy_paradoks said...

lu isap rokok tak?

wahyudi my said...

Mr bunga bunga. Gelaran yang sesuai, lebih sesuai drpd lelaki urban.

addyaholix said...

chime,
bibirnya saat dia ukir senyum juga masih bibir yang sama bang. haha!

cikgu wiween,
mendalam? kamu masih mampu capai? =)

maksu,
degupnya masih kelihatan sama. cuma iramanya kedengaran punya beza!

lyn,
kerna yang gelodaknya itu punya nafsu dan emosi.

padelkopak,
terima kasih!

cendana,
saya masih mahu yang kuning. haha!

aieakaike,
kau mahu tahu sisi hitam atau putih? haha!

cendana,
kamu punya pilihan untuk memilih. pilih dan masuk cuma dalam hidup manusia yang juga melihat kamu sebagai manusia.

kasih,
tepuk dada tanya hati!

aloy,
ya. kenapa?

wahyudimy,
haha!

SATIRA + KACAU said...

Walau pendek kautulis. Tapi dalam maknanya.

Satira+Kacau

nuyuljana said...

huhu.

hampir sama dengan aku.

beza nya cuma hati aku tiada isi nya.

muahaha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...