Monday, April 27, 2009

Selamat hari lahir Una!


Ok. Addy lambat tulis.
Bukan ertinya Addy lupa.
Kamu selalu dalam hati Addy.

Moga bahagia Addy jadi milik kamu.
Dan moga derita kamu jadi milik Addy.

Kamu yang bongsu.
Tapi bukan ertinya sayang Addy selalu yang terakhir buat kamu.

Selamat hari lahir buat kamu.
Moga terus jadi manusia.
Dan buktikan pada semua, kamu mampu gegar dunia.

27 Apr 2009.
Selamat hari lahir Una!

22 comments:

patungcendana said...

slamat hari lahir untuk Una. adik kamu ya...cute...:-)

aku kena pergi teambuilding di N9 esok hingga khamis...pergi dgn hati yang tidak rela...huhuhu...

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Salam hari lahir Una..

Moga menjadi yang terbaik dan diredhai Allah~

Amin.

P/S: Siapakah ini Addy?

wahyudi my said...

Selamat hari lahir una.

Re: la, kau datang jugak. Apa pasal tidak sound aku, boleh jugak minum2. Rapatkan silaturahim.

wahyudi my said...

Ah lupa, abang addy, una single?

Larikk...

chimera said...

Selamat Hari Jadi Una...

Semoga segala impian tertunai... dan semoga sejahtera sentiasa...


lawa lah una... heheheh...

CaMaRPuTiH said...

seronoknyer jadi adik kepada addy.. saya pn nk jd sebahagian dr idup addy boleh? :D derita sy bermukim di jiwa tp saya kaku. lidah saya kelu maka diam itu adalah saya.

azie said...

abang addy!

nak entri macam ni jugak utk burfday adek azie tahun depan. boleh kah?nanti adek belanja gula2,ahaha

hf said...

Selamat Hari Lahir juga Una..
Semoga jadi adik yang taat pada Keluarga termasuk abgmu nii..

kasih said...

Selamat Hari Lahir Una.... :P

lalala: Adik ke ni???

patungcendana said...

thanx addy...

ya...kalau berkesempatan, aku beli something untuk kamu dan si wahyu...

aku pergi naik bus UMP...sebab aku tak tahu jalannya...so...rasa aku, tak boleh la singgah kl...huhuhu

N9 kampung kamu? kat mana?

mr.syazwan said...

FUUYOOOO baik lerr dia..

sejuk jus pankreans ku melihat keakraban adik beradik mcm gini..

mak wan tanye ni.. una tu single lg ke?? kalau single mak wan nk dtg uma keluarga eddy nk bg cincin.. hahahaha
ini mak wan yg tanye bkn den ok..
=p

anakcikmad said...

selamat hari lahir UNA!!!~

dekat2 harijadinya dengan mama+adik saya~
hehe~
uh,kamu pangkat datuk agaknye dengan daniel~haha

^_^

Kimi said...

cun la~

Adry said...

Slamat Hari Lahir gak buat Una... awek ek?


Adry @ http://www.adrysabry.com

addyaholix said...

cendana,
ya. dia yang bongsu. dah mula minta saya belikan hadiah. haha!

zara,
dia adik saya yang bongsu.

wahyudimy,
ya dia single. kalau dia tak bercinta diam-diam di belakang aku lah. abang addy? kau dah cukup kental nak datang mengadap aku? haha!

chime,
jangan puji bang. nanti dia baca mesti riak semacam. haha!

camarputih,
mahu jadi sebahagian dari hidup saya? saya masih perlukan suri. haha!

azie,
adik lain bagi minyak wangi. adik yang ini nak bagi gula-gula saja. ok cancel. haha!

hanafana,
ya. taat pada saya tu kamu patut bold kan. haha!

kasih,
ya. dia adik saya =)

cendana,
pastikan yang untuk saya lebih mahal dari wahyudimy. haha!
kampung saya di jelebu. kamu tahu?

syazwan,
sebelum mengurat adik, kau kena mengurat abangnya dulu. haha!

anakcikmad,
datuk? tua sangat kot. haha!

kimi,
siapa? saya? haha!

adry,
adik lah. haha!

wahyudi my said...

Adry; "awek ke?"

Hahaha lu tidak peka dengan entri la bro.

CaMaRPuTiH said...

saya tak mahu menjadi suri malah jauh sekali. tp saya suka sentuhan Addy, ringkas tp bermakna.

~~~ kay ~~~ said...

Selamat ulang tahun Una
semoga hidup diberkati di dunia & di akhirat... amin.
(^_^)

Kimi said...

eh, kamu juga cun?
lalala~

addyaholix said...

wahyudimy,
haha!

camarputih,
terima kasih. kamu juga mampu. kamu cuma perlu mahu =)

kay,
amin!

kimi,
saya cun? minta simpang. haha!

tasikmerah said...

selamat hari lahir una... :)

aie akaike said...

hi una.
hepi bufday...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...