Monday, March 09, 2009

Kondisi.

Badan mula sejuk.
Mata terasa bahang.
Tekak kembali loya.
Mukus-mukus kerak bertukar cair.
Aku kira panas badan semalam datang semula.
Kali ni memang aku perlu rehat yang betul-betul rehat.

Salam Maulidurrasul!
Orang bercuti tapi dalam demam aku masih perlu kerja.
Harap tahun ini aku dapat anugerah pekerja contoh!

UPDATE : Sekarang 1156 malam, dan aku masih di pejabat!

39 comments:

AiE bAhRi said...

Semoga cepat sembuh bro!

patungcendana said...

ya...aku juga kira kamu perlu rehat...

so berehat lah...moga cepat sembuh...:-)

jangan kerja sampai malam...ok

~~~ kay ~~~ said...

salam Maulidur Rasul,
insyaallah kamu akan mendapat anugerah itu tapi dlm masa yang sama kesihatan jgn diabaikan.

kita wajib bersyukur masih punya kerja dan masih mampu bekerja.

miezi said...

selamat bekerja di hari cuti awam. hehe

salam maulidur rasul juga

- jinggo - said...

saya pun sama...
suara yg semakin karau
badan dah semakin layu
kaki dah semakin sengal....

apa lagi...

mata dah semakin kuyu...

F A R Y N said...

semoga cepat sembuh dari demam ;)

Pu3 said...

Salam Maulidurrasul Addy!

jejaka anggun said...

get well soon!!

kalo sakit, tampal koyok!!

addyaholix said...

aiebahri,
ya moga-moga. terima kasih. tapi macam makin teruk.

cendana,
jangan kerja sampai malam? sekarang dah 1015 malam, dan saya masih di pejabat =)

kay,
ya. terima kasih kay!

miezi,
triple weh triple. haha!

jinggo,
tuan memang betul-betul perlukan rehat rasanya. haha!

faryn,
terima kasih faryn =)

pu3,
salam malidurrasul pu3!

jejakaanggun,
tak suka bau koyok!

cik siti penguin said...

get well soon =]

en_me said...

salam Maulidur Rasul wat abang addy ittewww..

Princess Liyana said...

alaahai..jgn lupa mkn ubt ok bro!n byk rest..

kerja2 jgak..tp rest mesti cukup..

dari jauh, yana doakan bro dpt anugerah tu...aminnn;)

Nizam.Ariff said...

Alahai...sabar. buat kerja berpada-pada, kalau badan sakit, sendiri yg rasa, bukan tuan pengarah...

azie said...

get well soon.

adik simpanan kamu risau ni taw!

hanafana said...

haa..smoga cepat semboh gak!!

chimera said...

ada yg lebih penting dari anugerah...
ada yg lebih penting dari 'Triple'...

kalau dlm2 tak sihat tu pun masih kerja sampai ke malam... Apalah nikmatnya duit byk kalau badan sakit??...

rehat byk2... jgn tak pergi klinik... ubat jgn lupa makan... tidor cukup-cukup...

moga segera sembuh.

Salam MaulidurRasul...

farah liyana said...

jangan lupa makan ubat, bro!

salam maulidur rasul.

A t i Q a h said...

Get well soon. Kalau dapat jadi pekerja contoh, hadiah nya melancong ke? Nak ikut boleh? Hehehe.

si nakal andi said...

kerja kerja jugak, rehat jangan lupa ok! kalau melarat sapa nak jaga, bos jaga ke?

patungcendana said...

pasal tak lepas balik, addy...hari ni still kerja?

LaDy_ZeRa said...

salam maulidur rasul gak..

get well soon!

patungcendana said...

betul...selalunya kita tak keluar mencari inspirasi...inspirasi yang tiba2 muncul...:-)

kamu dah baik demam ke addy?

patungcendana said...

risau aku tengok kamu ni...pergi la dentist...nanti kamu demam semula...

kamu perlu rehat addy...rehat ok...:-)

patungcendana said...

ok addy...kamu hati2 ya...:-)

patungcendana said...

ok...nite...:-)

Ad Rifza said...

Moga sudah kembali sihat...

jumapx said...

tabahkan diri anda menghadapi dunia~

kadok said...

get well soon...konpem kamu mendapat anugerah pekerja contoh..sila tunggu dihujung tahun...:)

CaMaRPuTiH said...

kenapa camar pilihan mu? aku cemburu sebab camar itu cantik berterbangan. aku ingin seperti itu... CINTA SI CAMARPUTIH! terbang bebas! tapi aku ni xdeler mcm kamu keje mcm nak mati dan mati kerana kerja! wakakaka....

blackpurple @ jowopinter said...

Sudah ambil Actifed? Atau Clarinase? Atau Piriton? Atau Hismanal? Kalau tidak pun Panadol Soluble.

:)

duwenk said...

hARAP cepat sembuh..
kata org ada hikmah..
samada tambah pahala atau membasmi dosa.. jadi sakit demam adalah pusingan amal manusia..

duwenk
bangi

addyaholix said...

penguin,
terima kasih.

en_me,
salam maulidurrasul juga buat abang me ittewww.. haha!

liyana,
doa dapat anugerah je? doakan dapat cash money juga. anugerah tak boleh nak beli nasik dengan lauk. haha!

nizam.ariff,
tuan pengarah boleh bayar claim pergi klinik je. haha!

azie,
terima kasih adik simpanan. pos kan panadol petang nanti. kata sayang. haha!

hanafana,
terima kasih!

chime,
ada juga duit banyak tu. buat bayar bil hospital. haha. terima kasih bang =)

farah,
ya. tak lupa. selalu ingat. tapi ingat je. tak makan pon =)

atiqah,
boleh. cuma sedia duit flight, hotel, makan dan belanja. yang lain ditanggung. haha!

andi,
betul betul betul!

cendana,
ya masih kerja. banyak yang nak diselesaikan.

lady zera,
salam maulidurrasul!

cendana,
ya. demam dah ok sikit. cuma belum betul-betul kebah. jangan risau. saya dah biasa hidup sendiri. sakit sihat sedih gembira semua sendiri =)

adrifza,
ya. terima kasih.

jumapx,
ya. aku cuba setabah dia.

kadok,
ya. moga-moga. kalau ada. haha!

camarputih,
bukan camar pilihan saya. saya cuma suka yang terbang. tak kiralah camar atau apa. saya cuma mahu terbang bebas di balik putih awan =)

purp,
kamu doktor atau apa? saya cuma ambil panadol. tapi jangan tanya berapa biji. dah lebih sepapan.

duwenk,
ya. setuju. saya kira itu untuk basmi dosa-dosa saya yang lepas mungkin.

patungcendana said...

thanks addy...aku tahu kamu juga tabah...harap hari ini lebih baik dari semalam...:-)

~~~ kay ~~~ said...

syukur kamu sudah sihat addy...
(skrg di shah alam ramai kena demam denggi)

patungcendana said...

addy...wahyu mana...:-(

Anonymous said...

rehat la puas-puas :)
aku betul-betul mao berehat, tp tatau berehat yg macam mana utk diriku yg penuh kecewa kali ini..cewahhh ayat


-miezi-

addyaholix said...

cendana,
ya. hari ini lebih baik. dan doa saya moga esok lebih baik dari hari ini. dan untuk kamu juga.

kay,
ya hampir sihat. terima kasih untuk doa kamu.

miezi,
aku belum mampu untuk betul-betul rehat. kecewa? biar kecewa, tapi jangan kecewa dengan hidup!

vidadarisakura said...

sila sembuh!sekian

addyaholix said...

vida,
lambat baca yang ini. terima kasih vida!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...