Saturday, March 28, 2009

Cinta

Cinta itu datang, tapi hilang waktu belum sempat aku hidu wangi indahnya.

37 comments:

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

aduhai...

hlang wanginya?

bagi perfume nak?

F A R Y N said...

lainkali ikat cinta itu kuat2 ok ;)

- jinggo - said...

Cinta itu datang, tapi hilang waktu belum sempat aku hidu wangi indahnya.....

kenapa pulak macam tu
kena mandi bunga kut.....

chimera said...

tak apa lah kalau cinta yg dtg itu telah hilang... masanya belum sampai lagi agaknya... Tak apa... tak apa..
satu masa dia akan datang lagi... dgn haruman yg lebih wangi... sampai masanya addy akan miliki juga haruman cinta tu... satu masa... InsyaAllah...

Water Lily said...

Sekurang-kurangnya ia pernah bertandang...

anakcikmad said...

...cinta...

*senyum*

bila melibatkan perkataan 5 huruf ni...mesti semua senyum...walaupun sekejap je die singgah...

patungcendana said...

indahkah cinta?

Monkey D Luffy said...

aah... ia pernah bertandang

Nizam.Ariff said...

Cinta itu dalam mimpi? Alahai, sekejapnya....

addyaholix said...

zara,
nak armani black code boleh? haha!

faryn,
dah ikat, cuma ikatannya tak cukup kejap mungkin.

jinggo,
rasanya bunga yang kena mandi saya. haha!

chime,
ya. saya selalu tunggu. cuma kadang-kadang saya selalu lupa untuk usaha. dan mungkin juga belum masanya. tapi kawan-kawan kata saya makin tua. haha!

waterlily,
ya. saya belajar tentang rindu dari cinta yang hilang!

anakcikmad,
yang lima huruf itu juga mampu buat airmata lelaki murah jatuh menimpa bumi.

cendana,
kamu lebih faham. kerna cinta kamu pernah berbunga mekar. dan saya yakin cinta itu masih ada =)

luffy,
cinta kau berulang-ulang. haha!

nizam.ariff,
saya selalu mimpikan cinta. maksud saya dian sastrowardoyo. haha!

blackpurple @ jowopinter said...

Dia datang kamu yang menjemput atau ia datang sendiri?

wahyudi my said...

cinta?

tet..tet..tet..

(terputus talian)

jejaka anggun said...

sapa kata cinta itu ada bau?

patungcendana said...

terlalu indah hingga menyakitkan...:-)

cik siti penguin said...

alahai addy. hilang ke mana pula?

*takde lesen? same lah. =]

MaNuSiA_RuMiT said...

sbb cinta itu
bukan cinta kau
faham?

aie akaike said...

cinta memang begitu. selalu datang dan pergi.

a.b geldofg said...

tapi skurang2nya ko sedar cinta itu telah dtg

en_me said...

bro addy tewww.. chenta tak semestinyerrr bersatewww.. ghitewww

en_me said...

bro addy.. chenta tak semestinyerrr bersatewww.. ghitewww

~~~ kay ~~~ said...

Addy,
minat bukan bermaksud cinta, bangga bukan bererti cinta,
kagum juga bukan bermaksud cinta, dan suka juga tidak serasi dengan cinta,
malah sayang pun bukan cinta. Tetapi, cinta itu adalah cinta.
heheheeee....

very good morning to you and have a lovely day!
(^_~)

mugiwara said...

macamana kau sedar dia datang sedangkan kau tak sempat hidu wanginya?

aloy_paradoks said...

mintak maaf gua jahil sikit,, addyaholix tu ape?

jumapx said...

bukan tak sempat menghidu wanginya...mungkin kau terlalu kagum kehadirannya...

:)

Mak Su said...

eh?! sempat kejar lagi kot....

anakcikmad said...

addy~
cuba bayangkan perkara +ve je pasal lima huruf tu...
sure kamu tersenyum je...
simpan airmata kamu tu utk sesuatu yang lebey penting...

sure bahagia hidup kamu~

^_^

patungcendana said...

cinta tak bagus untuk aku...sebab aku akan bercinta sepenuh hati, dan bila cinta hilang, sakitnya juga sepenuh hati...:-(

addyaholix said...

purp,
datangnya tak diundang, perginya langsung tak dihalang. dia serupa angin!

wahyudimy,
LJ masih cintakan abang addy kan? haha!

jejakaanggun,
aku kata!

cendana,
yang sakit itu juga boleh jadi momen terbaik dalam hidup.

penguin,
hilang dalam angin. hanyut dibawa arus.

rumit,
ya aku faham. atau mungkin juga cinta aku bukan untuk dia. yang sepatutnya.

aieakaike,
cinta pada Dia selalu ada. sentiasa datang. dan tak pernah hilang!

abgeldofg,
aku sedar dalam keadaan yang separuh sedar. dan cinta itu buat aku hampir tidak sedar. perit.

en_me,
melepaskan, juga cinta kan?

kay,
tapi dalam cinta selalu ada minat, bangga, kagum, suka, malah sayang. selalu harap mampu dakap cinta erat-erat.

mugiwara,
aku sempat sentuh. cuma baunya cepat hilang dibawa angin.

aloy,
addy itu nama aku. yang selebihnya hasil kreativiti sendiri. ada maksudnya. haha!

jumapx,
wangi itu dah tersurat mungkin bukan untuk aku.

maksu,
dah jauh maksu. terlalu jauh!

anakcikmad,
airmata saya belum sempat jatuh =)

cendana,
cinta itu memang selalu menyakitkan. tapi itulah cinta!

Princess Liyana said...

alaahai..bro, hope bro dpt hidu wangi cinta itu selamanya;)

patungcendana said...

huhuhu...aku takkan mengejar cinta...biar cinta yang kejar aku...:-)

wahyudi my said...

Hai.awak berbakat.minta izin untuk link.

kad0k. said...

jangan khuatir..yg lain akan datang..ia datang dan pergi...hahaha

Rush Murad said...

Cinta Indah itu datang ketika Cinta Tenat itu mengundur diri.... :)

addyaholix said...

liyana,
wanginya ada pada yana, tapi dah jadi milik jejaka korea =)

cendana,
cinta tak datang, kamu yang perlu cari. kamu perlu usaha. itu juga yang saya abaikan selalunya. damn!

wahyudimy,
ya sila-sila. macam sial. haha!

kadok,
penat tunggu. mungkin dah tiba masa untuk usaha berganda =)

rushmurad,
ia selalu ada. tapi kerapnya sembunyi di balik sesuatu yang di depan mata =)

vidadarisakura said...

ko lambat betindak.heee

addyaholix said...

vida,
itu salah satu sebab juga mungkin. haha!

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

itu adalah mahal bro..
takpe, nanti aku study chemical nya..mungkin aku boleh buat di makmal..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...