Sunday, January 04, 2009

Entri terbaik 2008 [Serpihan tag seorang Tok Aum Aum]

Idea dalam kepala hampir kering.
Langsung kosong.
Jadi aku jawab tag oleh Tok Rimau.
Tok tag semua yang baca blognya.
Jadi aku jawab sajalah!
Walau tak cukup lapan bulan untuk genap setahun, tapi aku tetap nak jawab!


Entri terbaik 2008

September : Kali ketiga.
Oktober : Rasa cinta aku yang mendalam pada malam!
November : Gerobok buruk itu.
Disember : Aku pulang dengan hati yang cuma separuh!

Terbaik yang aku maksudkan dari persepsi aku sendiri. Pandangan orang aku tak ambil kisah untuk tulisan kali ni. Terbaik pada aku tak bermakna terbaik pada orang lain.

Titik.

10 comments:

patungcendana said...

kamu lelaki leo ya?...hehehe

ok...

here's the leo male...

expect loyalty, has a strong need to feel appreciated and desire to be noticed.

loyal, faithful and considerate
can be irresistibly sexy, very pasionate

highly ambitious, sometimes impulsive and sekf-centred...

err...part yang irresistibly sexy tu betul ke...hahaha :-)

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Terbaik dari diri sendiri...

Mesti kita akan bagi yang terbaik bagi diri sendiri kan?

chimera said...

sesungguhnya apa yg tertulis di sini, semuanya baik-baik belaka... tak menjemukan... tak membosankan... walaupun ada masanya agak puitis, masih berpijak di bumi nyata...

Monkey D Luffy said...

BUAT LG YG TERBAIK LEPAS NI

Water Lily said...

Akak ingat pun nak buat tag Tok R ni lah.

Terbaik dari kaca mata diri. Bukan dari kaca mata orang lain. :)

tasikmerah said...

aku malu nk jawab tag tok R nih... sbb n3 aku ntah-hape-hape. he he.


.

ikatkata said...

Ady.

Thanx. Iya. Benar. Aku mahu gegar dunia.

Tapi aku juga manusia.

Ahmad WM Omar said...

Aku masih di sini, cuma agak sibuk sedikit dengan hal keduniaan di luar kawasan.

Hey, aku suka yang Disember itu, memang bagus!

redzuwan said...

Hey..

Oktober itu terbaik untukku..

addyaholix said...

cendana,
mungkin penggunaan kata ganti "saya" lebih sesuai. saya tukar "aku" kepada "saya" ok =)
irresistibly sexy? rasa-rasanya? haha!

zara,
yup, terbaik dari persepsi aku!

chime,
terima kasih kerna terus menyokong saya. ayuh kita terus berkarya. jangan berhenti!

monkey d luffy,
terima kasih kapten!

waterlily,
buat kak, itu cara kita beri penghargaan untuk diri sendiri =)

tasikmerah,
kau ingat aku tak rasa malu? tapi rasa bangga aku lebih dari malu. jadi aku buat. pedulikan kata orang!

ikatkata,
mungkin dah tiba masa kau cipta sejarah!

ahmad,
terima kasih. besar maknanya!

redzuwan,
terima kasih banyak-banyak. moga kita terus diberi keupayaan untuk menulis yang bagus-bagus =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...