Saturday, January 31, 2009

La La La Kerjalah!

Dah pukul dua lebih. Kerja apa jadahnya sampai pukul dua pagi. Dah, balik-balik!

Esok awal-awal pagi dah nak kena gerak ke airport(baca : lapangan terbang).

15 comments:

azie said...

selamat terbang:-)

tasikmerah said...

kerja sampai ke pagi tu tak pakai skirt kan? tak pe. tak pe....

:)


.

Nizam.Ariff said...

aku kerja sebab nak cari makan. tak tau lah kalau kamu kerja sebab hobi lak...

patungcendana said...

merantau lagi ke kamu...have a safe journey :-)

cik siti penguin said...

nak ke mane? *blur*

Monkey D Luffy said...

ko nak pg mana?

A t i Q a h said...

Selamat pergi dan selamat pulang. Moga lancar acaranya.

Princess Liyana said...

huhu..slmt pergi dan pulang;)uhuhu

artsoul said...

k...gdluck...

addyaholix said...

azie,
terbang kemana?

tasikmerah,
tak pakai skirt, cuma pakai wig haha!

nizam.ariff,
aku kerja untuk hidup, bukan hidup untuk kerja. tapi sekarang seolah memang macam hidup untuk kerja.

cendana,
taklah, saya tak kemana-mana pon.

penguin,
tak kemana lah =)

luffy,
tak kemana pon. masih disini.

atiqah,
ya terima kasih. selamat pergi dan selamat pulang? =)

liyana,
haha!

artsoul,
terima kasih.

buat semua kawan-kawan,
saya tak kemana-mana, ke airport(baca : lapangan terbang) cuma menguruskan klien yang akan ke luar negara lah. haha!

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

hek...

rupanya menguruskan klien ke luar negara...

ku fikir anda bertukar menjadi juruterbang...

hehehe

LaDy_ZeRa said...

aduhh lmbtnye balik.

jgn kerja teruk sgt.

jaga kesihatan.

orang kata work smart, bukan work hard.

semoga sukses dlm kerja. =)

jinggo said...

tu la namanya kerjaaa......
hhihii....

addyaholix said...

zara,
kalaulah ilmu saya cukup tinggi =)

ladyzera,
iya, terima kasih!

jinggo,
itulah!

TUN said...

jika aku baca "air port"???
jadi apa??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...