Tuesday, October 21, 2008

Senarai demam minggu ini.

Topik paling hangat dalam minggu ini dikalangan aku dan kawan-kawan. DEMAM !

Entah yang keberapa kali aku diserang demam lagi.
Ditambah batuk berkahak yang tak mahu surut.
Hidung asyik tersumbat. Rimas !
Mungkin sebab aku langsung tak ambil antibiotik.

Senarai demam minggu ini :

1) Aku
2) Pyan
3) Amer
4) Jimmy
5) Abang Pali
6) Nita
7) Wandi
8) Aamir
9) Kak Zie

Nota : Terfikir untuk tulis ini bila baca blog Pyan. Moga aku dan kalian cepat-cepat sembuh !

5 comments:

Mdm.Zend said...

makan pure madu lebah...minum byk air suam..cepatlah baik demam tu..
jgn minum ais...lemah tulang...lemah tenaga batin...hehehe..
kalau demam angau...tak dapeklah den nak nulong..menari-narilah ko kek laman dio...

DarcyDiaries said...

Demam lagik.
Suara takde.
Bunyi seksi+seksa gila.
Tapi semua ada hikmahnya...

adaliciOus said...

demam angau pn ada ke? hahaha
btw, smoga sihat cepat~ :)

Zanariah said...

x demam tp penin2 lalat jer den nih!pape pown smuga cepat semboh yaa!

addyaholix said...

mdm,
ais dah jadi wajib. tak kira masa. bila tak ada, terasa macam hilang separuh nyawa. dah jadi tabiat.

darcy,
itulah !

adalicious,
terima kasih. aku angaukan ko haha !

zana,
terima kasih.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...