Sunday, October 26, 2008

Aku yang jauh.

Aku kini jauh.
Terbang merentas angkasa.
Jauh dari ayah.
Jauh dari bonda.
Jauh dari teman-teman.
Jauh dari yang tercinta.
Jauh dari semua.
Yang dekat cuma tuhan yang maha esa.
Tapi aku jauh tak lama.
Jauh cuma seketika.

Nanti aku kembali dekat !

7 comments:

Ad Rifza said...

Jauh dimata tetapi dekat dihati..hehe

DarcyDiaries said...

Bestnya terbang jauh...
nak pinjam sayap sekeping boleh?

wahyudimy said...

kau lupa sebut satu lagi yang dekat dengan kau.

dia pun dok kt wangsa maju.
dekat kan.

dia sgt sesuai untuk kau belanjakan duit poket kau ke atasnya.

dia ialah aku.serius.

A t i Q a h said...

terbang dengan selamat yach! :)

Zanariah said...

'jauh dari tercinta'?
sape tuh?haaa kan dah kantoi..cepat jwb2!!huhuhu~

blackpurple @ jowopinter said...

Dan jangan jauh dari diri kau sendiri....

addyaholix said...

ad,
dia kekal sebab dia melekat dalam hati =)

darcy,
boleh!

wahyudimy,
ko perlu wujud sebelum aku berhabis untuk ko. ko wujud atau cuma ilusi aku? haha!

atiqah,
aku dah terbang pulang.

zana,
zana lahh haha!

blackpurple,
tak pernah jauh, cuma kadang-kadang hati mendesak untuk jauh dari tubuh. tapi bukan selalu. cuma bila tubuh tak bersetuju dengan gerak hati.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...