Friday, October 31, 2008

Dia yang ada dimana-mana

Dia ada di depan mata.
Dia muncul dalam mimpi.
Dia hadir dalam nafas.
Dia mengalir dalam darah.
Dia berdegup bersama jantung.
Dia wujud dalam hati.
Pendek kata dia ada dimana-mana.

Yang buat aku kurang selesa sebab dia ada dimana saja.
Aku tak senang hati kerna dia sentiasa ada.
Sampai kadang-kadang aku bingung bila dia selalu ada untuk aku.
Tak bersyukur kan?
Mungkin sebab aku mudah bosan !

7 comments:

Anonymous said...

kesian DIA..

Zanariah said...

Aku selalu memikirkannya
Siapa dia sebelum daku
Gadis kau puja hingga kecewa
Kini kau tak menyatakan

Aku pun jua sering tertanya
Siapa dia sebelum daku
Pria kau puja hingga merana
Kau merahsiakan dariku

Sejak kau wujud dalam hidupku
Semuanya telah terpadam
Bak bayangan yang indah
Di malam purnama
Di telan mentari pagi

Apa disentuh sejarah dulu
Hanya menyakit hati sendiri
Telah ditemukan kita berdua
Engkaulah sinar hidupku

Engkaulah sinar...
Engkaulah pelita...
Engkaulah sinar...
hidupku

p/s : siapa dia atok?! waaa~ =p

saudagar gaRAM.. said...

dia??


gua ke?
hahaha..

mera said...

saja singgah blog ni. terima kasih sebab singgah blok patik juga. ;)

DarcyDiaries said...

untung DIA!

kasih said...

kite pun ada DIA
kite sayang sgt kat DIA
sebab DIA cume satu
satu pada kite
satu pada semua
hanya DIA

nice blog.. ;)

addyaholix said...

zana,
aku harap "dia" itu kau lah haha!

garam,
bukan. diulang bukan!
jauh panggang dari api haha!

mera,
sama-sama.

darcy,
aku yang untung.

kasih,
terika kasih.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...