Saturday, November 14, 2009

Cinta mati


Cinta buat manusia hidup. Dan cinta juga buat manusia mati. Titik.

34 comments:

Tasek Merah said...

cinta buat aku penat!

xiiinam said...

Yang kiri tu selipar betina. Yang kanan tu selipar jantan. Dan mereka sedang bercinta....


Apakah? Hik..hik..!!

Mak Su said...

bergantung kpd jenis cintanya :)

sharamli said...

cinta buat kita gila jugak

mamai said...

cinta juga buat kita buta...

jejaka anggun said...

yg buat manusia mati itu tuhan. cinta x buat apa2.

manusia rumit said...

dan mari kita bilang bilangan mereka yang mati kerana cinta

anakcikmad said...

tapi cinta itu sendiri tak akan pernah mati. hendaknya.

^_~

ashley said...

bagus mandi sungai ni...nak nak sungai air panas..

......menghilang gatal gatal panau...

aku nak ajak abang aku lah..

Safwan Husaini said...

persepsi cinta itu masing2 teplang pada yang menilainya...
gambar ini agak menarik...
sepatu sapa la agknya 2..

eQbalzack said...

cinta yang mati perlu disuburkan semula addy....

duwenk said...

: death sentence...

patungcendana said...

kau hidup atau mati?

pisey said...

mati itu seronok juga

pisey said...

mati itu seronok juga

en_me said...

chenta x semestinyerr bersatewww.. ghitewww

Sufi Idany said...

cinta ini membunuh ku....

adibah said...

Cinta itu anugerah.. Hidup itu satu anugerah. Mati juga anugerah.

take care, addy!!

vidadarisakura said...

noktah.

~~~ kay ~~~ said...

cinta ALLAH kepada hambaNya, itulah cinta sejati.

yg_indah said...

aku rasa cinta juga membuatkan seseorang jadi sibuk untuk menulis entry baru;)

mugiwara said...

rumit. tepu. serabut. kosong. silau. luka.


itu cinta.

kimisai said...

cinta untuk DIA,
boleh utk hidup,
boleh untuk mati,
cinta DIA,
selamnya...

baincardin said...

"Titik"

dalam maksudnya nih! ^_^

*tenkiuu so much addy for your 10-starz votes!!!~ ^_^

begitu sgt menghargainya! yay!^_^

@xiM said...

bagaimana mahu hidup kan kembali Cinta yang telah Mati?

addyaholix said...

tasek,
tapi sekarang pon masih dalam cinta kan kak? ;p

xiiinam,
amboi akak punya pemikiran, jauh melangkau batasan haha =)

maksu,
saya cari agape =)

sharamli,
dan cinta juga buat kita kembali waras.

mamai,
tapi cinta tak buta kan? =)

jejakaanggun,
mati maksud aku bukan mati yang hakiki. kau juga boleh baca mati itu kecewa.

rumit,
kita mungkin antaranya. barangkali.

anakcikmad,
cinta selalu hidup. yang mati cuma sang pencinta.

ashley,
lari dari subjek kamu ni kak. haha!

safwan,
aku dan seorang kawan =)

eQbalzack,
cinta selalu hidup dan selalu juga mati.

duwenk,
......

cendana,
cuba hidup semula!

pisey,
mati itu pasti. kalau sempurna, pasti bahagia.

en_me,
cinta juga maksudnya melepaskan pergi. dan cerita selalunya cerita tentang tinggal dan meninggalkan.

sufi,
dan cinta juga buat kamu bangkit semula kan kak? =)

adibah,
cinta yang hidup selepas mati mungkin lebih baik.

vidadarisakura,
titik.

kay,
cinta dari Dia juga yang paling setia.

yg_indah,
dan kita antaranya, kan? haha!

mugiwara,
senyum. rindu. warna. luas. dan itu semua juga cinta.

kimisai,
itu cinta sebenar.

bain,
mendalam? terpulang pada persepsi masing-masing. sama-sama bain =)

axim,
kau mungkin cuma perlu sedar yang Dia selalu ada, dan Insyaallah cinta yang mati akan hidup semula. amin.

yg_indah said...

alamak.tak dapat la aku baca tulisan-tulisan frust lagi lepas ni.hahaha

wmy said...

addy, gambar ini kool!!

ALYN_C3N1 said...

smcm jer bunyi nyer...tp btw...cntik pic kasut tue..pnuh ngn makne..

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

cinta juga bleh buat manusia bahagia....

cinta juga boleh buat manusia derita....

addyaholix said...

yg_indah,
haha!

wmy,
kool macam aku kan? haha! =)

alyn,
terima kasih alyn. salam blog dari saya!

yanie,
cinta itu macam-macam kan kak ;p

cikdebup said...

Tuhan: buat kita hidup + mati..
Cinta: buat kita bahagia + derita..
Kita: buat pilihan mnentukan hala tuju hidup + cinta..

acap said...

ak xpnh bcinta!
hahaha

queenlyana said...

cinta buat lyana hilang fokus. Adehh.. anyway, gambarnya cantik bangat..!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...