Thursday, November 19, 2009

Sungguh-sungguh membunuh!

Rasa yang itu merangkak perlahan datang. Merayap dan menjalar ke segenap tubuh. Menerobos terus ke rongga nafas. Mengalir laju dalam salur darah. Melekat dan dakap erat hati yang merah. Dan dengan perlahan juga ia mula menghakis dan membunuh!

34 comments:

baincardin said...

"Rasa.......membunuh!"


apa maknanya? ^_^

yg_indah said...

Gunakan rasa itu untuk tukarkan hasilnya kepada sesuatu yang positif. Yes it is easy said then done.

eqbalzack said...

virus baru ke ni addy? hehe

green said...

hope u ok..

sakit ke?

mamai said...

virus apa tu

mugiwara said...

waktu ini.
rasa yang perlahan membunuh itu.
hanyalah rasa kesumat dan amarah.


harap aku dapat bertahan.

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

wa mau bunuh laju2...

Wanpetunjuk said...

Jika rasa juga bisa menbunuh...bagaimaba bila sudah ditarik rasa....

indahkah hidup???

Unknown said...

hiduplah utk diri sendiri, bukan org lain..

cikdebup said...

membunuh???

Kay said...

إستغفار

ASH said...

Ko rasa nak bunuh nyamuk ke..
okay la tuuu.
go ahead!!

Cik Lizi said...

persoalannya...
dah terbunuh atau belum?

^_~

adibah said...

aku tunggu entry2 yang ceria dari kamu...

baincardin said...

tenkiuu Addy untuk undi 10-bintang kekuning²kuningan! ^_^

terima kasih banyak²! yay! ^_^

tasekM said...

rasa apa tu dy? :)

Mak Su said...

lawan ia sekuat hati

QASEH ALYN said...

cinta mmbunuh mu ker??

Min said...

kecewa.

Ad Rifza said...

Jangan biarkan Rasa itu bermaharajalela...musnahkan ia..bunuh kembali ia..bunuhlah guna Shieldtox..sungguh berkesan..hehe

Nizam.Ariff said...

Gua rasa, lu patut makan eskrim banyak2, orang kata ia juga obat, sebenarnya...

azzaliena suziantie said...

virus pe???huahua...

uit ini utk entry sblm nih..
cinta tuh membunuh ek??
jom kapel mati xnanti???huahua

Wawan Saini said...

salam abg addy...
membunuh dan terbunuh..
bunyinya seakan kejam..
namun jangan diusir semua nye ye..
simpan sedikit..
:)

acap rahman said...

ya..rasa itu!



rasa ape?
ciss

said...

ni citer pasal kes bunuh nyamuk edis kan?

kekekkee

kimisai said...

cukuplah dengan perasaan membunuh,
jgn di ikutkan sgt..

302 kanun kesiksaan tuh...

Kay said...

Selamat menyambut Aidil Adha yang bakal menjelang. Semoga hidup kita selalu di berkati ALLAH, sampai satu saat kita pasti kembali kepadaNYA.

~~ salam aidil adha semoga seikhlas korban ~~

blackpurple @ jowopinter said...

Sungguh-sungguh membunuh ke membunuh sungguh-sungguh?

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

slamat raye aji beb..

baincardin said...

Salam Aidiladha Addy! ^_^

ld said...

kalau 'rasa' itu dimaksudkan kepada 'cinta', maka aku kira perempuan yang menjadi bahan cinta kau sungguh hot.. dan demand. heh.

Anonymous said...

nice background music~
are u okay addy??

god bless.

addyaholix said...

bain,
maknanya... erm.. ;p

eQbalzack,
haah baru bang. datang menyerang tak kira masa =)

yg_indah,
terima kasih =)

green,
im gud. great actually =)

mugiwara,
aku mampu. dan aku yakin kau juga mampu bro!

mamai,
yang pasti bukan H1N1. haha!

pentoi,
wa dibunuh perlahan-lahan.

dayat,
rasa itu pelbagai. cuma rasa yang itu membunuh!

aloy,
aku paling suka komen kau. thanx bro!

cikdebup,
ya, membunuh!

kay,
dah istighfar panjang ni kak ;p

adibah,
terima kasih kakdib!

anakcikmad,
hampir!

ashley,
rasa seolah dibunuh kak ;p

bain,
u deserve it bain. terus hasilkan yang bagus-bagus ok ;p

tasekM,
rasa apa? erm....

addyaholix said...

maksu,
dia terlalu kuat maksu.

perempuanku,
siapa? ;p

alyn,
rasa yang itu yang membunuh!

adrifza,
perhatian, ini bukan iklan racun serangga ok. haha!

nizam.ariff,
tengah demam, makan aiskrim orang kata lambat lega bang nizam. haha!

safwan,
selalu mahu rasa itu terus mati.

sengal,
cinta tak membunuh, manusia yang selalu membunuh cinta.

yanie,
geng abang ad la ni ya haha!

acap,
kau akan tahu nanti.

kimisai,
aku tak belajar undang-undang, jadi aku tak tahu. haha!

bain,
salam iduladha bain.

eskep,
haha!

pentoi,
iduladha bro!

kay,
salam iduladha buat akak sekeluarga ya!

jp,
maksudnnya lain kan? ok. sungguh-sungguh membunuh ;p

naza,
im gud. haha thanx naza!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...