Wednesday, September 09, 2009

Ulangtahun : Satu

"Kamu tahu apa itu ulangtahun?", tanya Sipah ingin tahu.
"Anniversary!", jawab Sapi sikit mendongak. Eksyen.

Ya. Beberapa hari lepas merupakan ulangtahun pertama aku menulis blog. Ulangtahun pertama aku mula berjinak-jinak dalam bidang penulisan maya. Ulangtahun pertama aku bergelar "Blogger".

Buat kalian : Terima kasih kerana terus membaca. Terima kasih untuk jejak yang kalian tinggalkan. Terima kasih untuk sokongan dan dorongan dari kalian yang sering membuatkan aku mahu terus berkarya (kalau layak dipanggil karya). Terima kasih untuk tunjuk ajar dan pendapat kalian yang selalu membuatkan aku belajar dan faham tentang hidup. Terima kasih atas setiap kritikan dan cemuhan (buat segelintir) kalian yang selalu membuatkan aku mahu menjadi yang lebih baik. Terima kasih untuk kepercayaan dan nasihat kalian yang selalu menjadikan aku manusia yang sedar tentang rasa hormat dan dihargai. Terima kasih!

Juga terima kasih yang tak terhingga buat seorang sahabat yang mula-mula dulu meyakinkan aku bahawa aku mampu dan boleh menulis.

Doakan aku terus menghasilkan sesuatu yang bermanfaat dan lebih baik!

Terima kasih.
Thank You.
Shukron.

39 comments:

adibah said...

Untuk Prolog Seorang Addyaholix, selamat ulangtahun..!

Keep on writing ya..

AiE bAhRi said...

Happy 1st Anniversary to Prolog Anniversary!

Pergh...cayalah..baru setahun dh boleh buat hatiku tertambat.

Monkey D Luffy said...

aku pun ulang tahun awal bulan ni

eQbalzack said...

selamat ulang tahun kepada tuan punya blog....jgn notty2....

azie said...

happy anniversary:-)

keep on writing no matter what others say about u because i know u are a talented writer.

xoxo,
ciktapaksulaiman a.k.a adek manes ha ha ha

sharamli said...

sama2..ha3..sj je nak perasan..

baincardin said...

chop! teruskan menulis addy. byk nukilan terbaik yg kamu nak luahkan nanti. ^_^

nuyuljana said...

slmt ulangthun yg pertama buat blog ini.

moga terus berkarya.

:)

☺[ai][sUmi]☺Chan said...

selamat ulang tahun..
^_^

mugiwara said...

haha~

teruskan usaha bro!

farah said...

selamat ulangtahun bro!

:)

yg_indah said...

jangan merendah diri sangat,nanti orang lain pandang rendah.Aku senang baca tulisan kau.

chimera said...

selamat ulang tahun... tarikh lahir kita hampir sama... cuma saya lebih tua 2 bulan je...

terus berkarya, sebab pd saya tulisan addy memang layak digelar karya...

terus berkarya, saya akan terus beri sokongan...

terue berkarya, tulislah perkara-perkara yg mendatangkan manfaat...

jejaka anggun said...

sama sama. titik.

ZARA 札拉 said...

hehehe~

tahniah bang~

Nizam.Ariff said...

Selamat ulang tahun....


err.. Shukron tu nama kamu ke?

addyaholix said...

adibah,
thanx kakdib. kakdib antara yang banyak menyokong saya. terima kasih banyak-banyak =)

aiebahri,
terima kasih aie. tulisan kau juga bagus. terus menulis. aku banyak belajar dari tulisan kau.

luffy,
sebaya kita. haha!

eQbalzack,
terima kasih bang eQ. notty2 sendiri saja. haha!

azie,
terima kasih adek manes. itu macha nasi kandar dipan sana kirim itu salam cinta sama adek manes =)

sharamli,
saya nak jawab apa ni? =)

bain,
terima kasih bain kerana terus membaca tulisan saya. letak gambar-gambar cun lagi nanti ya. saya tunggu =)

nuyuljana,
terima kasih jana. terus berkarya juga buat kamu.

aisumichan,
terima kasih aisumichan. adik sinchan ke? haha!

mugiwara,
gambatekkkk! =)

farah,
terima kasih farah. tapi saya tak warna-warni macam farah =)

yg_indah,
terima kasih untuk nasihat. dan terima kasih sebab terus membaca. kau juga bagus. serius!

chime,
tarikh lahir kita hampir sama? tua dua bulan? macam tipu je bang. macam tua banyak sangat je. haha! ok ok saya faham, maksudnya blog kan? haha! salam ulangtahun untuk abang chime juga.
terima kasih juga buat abang chime. rasanya abang chime antara yang paling banyak memberi sokongan, dorongan, pendapat dan kritikan pada tulisan-tulisan saya. dan dulu saya sikit terkejut sebab abang chime antara orang yang selalu dan sentiasa faham apa yang saya tulis. seolah abang chime mampu membaca pemikiran saya. apapon terima kasih yang tak terhingga buat abang chime!

jejakaanggun,
noktah!

zara,
terima kasih cikgu zara =)

nizam.ariff,
terima kasih bang. ish ish ish, addy tu kan nama saya. shukron tu kan terima kasih in arabic bang. haha!

Mr Final said...

Selamat Ulang tahun.. :D

en_me said...

congrats bro.. keep it up

~~~ kay ~~~ said...

syabas addy!
~~ Prolog Seorang Addyaholix ~~ (akak suka sebut itu...)
teruskan menulis tanpa jemu & wish u all the best.
(^_^)

LaDy_ZeRa said...

keep on writing dude!

:)

ah tok said...

Semoga konsisten.
Seorang yang mula mengambil pen dan menulis. Itu perjuangan. Sam seperti yang menaip dan publish di blog. Huhu

green said...

selamat ulang tahun untuk blog ini.
teruskan berblog..
keep up the good work~

patungcendana said...

selamat ulang tahun pertama untuk prolog...semoga kekal...:-)

Mak Su said...

insyallah, you hv ur own talent addy :)

Princess Liyana said...

happy 1st anniversary..huhu hidup prolog seorang addyaholix..

pst : raya jemput ke rumah bro..kalau bro blk kg..hihi..:D

Ad Rifza said...

Selamat Ulangtahun walaupun terlewat..Keuzuran yang memaksa merehatkan diri dari arena blog buat seketika..Tapi kesetiaan pada blog tiada yang dapat menafikan buat saat ini dan ketika ini..So baru ulangtahun pertama ya..so kita adikla kpd blog melankolic..hehe..
Teruskan bekarya..ramai yg menantikan karya atau nukilan Addyaholic..Semangat jangan luntur..

rudy bluehikari said...

Selamat ulang tahun blog pertama! november ini giliran abang pulak yang ke 9 tahun. Kalu bluehikari tu budak...sah dah darjah 3!

kimisai said...

selamat ulang tahun syang...

semoga sukses bro....hidup blogger..!!!

xiiinam said...

Tahniah untuk blog dan pemiliknya.Teruskan menulis entri yang bai.....


Mabruk ya akhi el- kiram...


pssst;Tak boleh tahan komen si Nizam. Banyaklah dia punya Syukron...hi...hi...
la baksa...la baksa....

ashley said...

Keep up the good work, bro..

smile

tasikmerah said...

sama2 kasih addy... :)

hahahaha.... nk kena tarik telinga dak nizam nih...!

vidadarisakura said...

hepi enivesari.hee

hans said...

congrats
hopefully teruskan blogging dan suarakan pemikiran anda dan idea anda

A t i Q a h said...

Happy anniversary dude! :D

~~~ kay ~~~ said...

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI 1430H
MAAF ZAHIR DAN BATIN

Anonymous said...

owh,dh first anniversary ker?Selamat ya... ^___^

-Spidey-

addyaholix said...

mr final,
terima kasih afifi.

en_me,
terima kasih en_me!

kay,
terima kasih kak. suka sebut saja? haha!

lady zera,
thanx!

ahtok,
masih belajar untuk menjadi lebih baik. terima kasih bang!

green,
terima kasih green!

cendana,
kamu banyak membantu cendana, terima kasih!

maksu,
sokongan maksu takkan saya lupa. terima kasih maksu =)

liyana,
terima kasih yana. ya saya balik jelebu. jemput datang rumah juga. tak sangka sekampung =)

adrifza,
terima kasih bang ad. sokongan kawan-kawan selalu buat saya bangun dikala saya hampir jatuh. terima kasih banyak-banyak bang!

rudy,
ulangtahun ke 9? hebat. moga bluehikari terus memberikan yang terbaik buat semua. terima kasih bang rudy!

kimisai,
aku tersentak dengar kau panggil sayang. haha!
lagu imran ajmain kan? terima kasih bro!

xiiinam,
terima kasih kak. saya gelak baca komen bang nizam. apa laaaa... haha!

ashley,
terima kasih kak ashley. senyum yang ini khas buat akak =)

tasikmerah,
saya mintak tolong akak tarik telinga bang nizam. saya paling tak boleh terima komen dia yang ini. hish!

vidadarisakura,
terima kasih vida!

hans,
terima kasih hans. salam blog!

atiqah,
terima kasih tiqah. kenapa lama tak berblog?

kay,
selamat hari raya kak kay. saya tunggu open house akak. makan konfem paling best. haha!

spidey,
haah dah masuk tahun pertama. terima kasih bro!

queenlyana said...

selamat ulangtahun (untuk blog addy)
kiranya blog kita ni sebaya lah ek lebih kurang..
growing together in different domain. hhuhuhu
syabas..!
teruskan menulis.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...