Friday, September 04, 2009

Tiga cinta


Selamat hari lahir Yong, 28 Ogos 2009.
Kamu kakak paling hebat. Dan Addy akan selalu doa untuk kebahagiaan kamu kelak. Dan sampai mati kamu akan kekal dalam hati Addy.



Selamat hari lahir Syida, 04 Sept 2009.
Moga terus menjadi manusia. Dan terima kasih untuk segala yang pernah kita kongsi bersama. Sayang Addy takkan mampu Addy ucap cuma dengan kata-kata.



Selamat hari lahir Huda, 11 Sept 2009.
Belajar rajin-rajin. Harapan Addy pada kamu terlalu tinggi. Dan Addy harap Addy takkan kecewa untuk yang itu.


Kasih,
Moga langsung takkan pernah padam.
Sayang,
Moga langsung takkan pernah hilang.
Rindu,
Moga langsung takkan pernah jemu.
Cinta,
Moga langsung takkan pernah mati.

28 comments:

sharamli said...

epi befday kamo0 bertiga..

siggplus said...

apsal gamba aku tak ada pun?kecewa la ni..haha

kimisai said...

lupe 1 lagi bro..

sahabat,
moga langsung takkan pernah lupa...

mOhd irWAn said...

kawan mak aku 5 sept..letak gamba beliau boleh ker???

- jinggo - said...

28 dibaca 2+8 = 10 dibaca sebagai orang no 1
4......sama dengan jinggo
11 dibaca 1+1 = 2...

semua kawan2 addy hebat.berdasarkan ilmu numberlogi -terutama yg no 28 dan 4.....saya study kedua no ni...

apa2 pun...selamat hari jadi.

AiE bAhRi said...

Selamat Hari Lahir buat ketiga-tiga cinta bro Addy.

Moga kehidupan sentiasa mendapat keberkatan Allah.

Kamu bertiga untung kerana mendapat kasi,sayang,rindu dan cinta dari bro Addy =)

mugiwara said...

kasih yang sudah padam,
sayang yang telah hilang,
rindu yang kini jemu,
cinta yang lama mati,

aku harap aku dapat mereka kembali~
insyaALLAH~


selamat hari lahir untuk mereka bertiga~

duwenk said...

slmt ulang tahun... utk semua.. hihi

ZARA 札拉 said...

ahh~

abang lupa letak gambar daku~

29 Ogos 2009~

hehehe~

selamat ulang tahun buat mereka~

ashley said...

addy..

ahaks..musti diorrang terharu tu!!
.
.
.
hepi birthday untuk mereka jua!

farah said...

selamat hari lahir untuk mereka bertiga, bro.

:)

arsaili said...

salam..nota penuh makna tu bro...u can reach deep down their heart

tasikmerah said...

hepi befday semua... kalian bertuah punya Addy dalam hidup kalian... :)



.

Nizam.Ariff said...

Cinta...

Ia mahu bawa ke mati

Ia juga mahu bawa kehidupan yang abadi


Addy, kemana ingin kamu bawa cinta kamu?

anakcikmad said...

boleh x nak cemburu?

erm...hehe...

selamat hari lahir kamu bertiga...
bertuah tau kamu semua...

^_~

~~~ kay ~~~ said...

selamat menyambut ulangtahun semua semuga beroleh keberkatan dunia & akhirat...
tapi addy,
kasih, sayang, rindu..
siapa yg cipta rindu...
(^_^)

patungcendana said...

selamat untuk ketiga2 mereka...:-)

addyaholix said...

sharamli,
terima kasih sha!

siggplus,
kecewa? ada aku kisah? muahahaha!

kimisai,
hebat. terima kasih bro =)

irwan,
aku lupa letak gambar sendiri. chet!

jinggo,
komen ni paling menarik minat saya. kalau 24 dibaca 2+4=6 apa pulak maksudnya bang?

aiebahri,
kita semua bertuah punya antara satu sama lain aie. aku juga bertuah punya teman seperti kalian =)

mugiwara,
hari baru selalunya akan memberikan harapan yang baru. moga kau akan jumpa apa yang kau cari.

duwenk,
terima kasih bro!

zara,
oh iya? selamat ulangtahun zara =)

ashley,
terima kasih kak. saya tunggu diorang menangis airmata darah =)

farah,
terima kasih farah!

arsaili,
terima kasih bang. saya bukan jenis manusia yang mudah berterus-terang tentang sayang dan cinta. cuma mungkin ini salah satu caranya untuk saya nyatakan. harap-harap sampai lah. haha!

tasikmerah,
mahu jadi kakak saya? nanti kamu pon dalam list yang bertuah. haha!

nizam.ariff,
bawalah cinta kamu ke mati, bawalah cinta kamu ke kehidupan yang lebih abadi. cuma jangan biar cinta itu mati bang.
aku cuma mahu cinta aku kekal dalam setiap hati manusia yang menyayangi aku bang nizam. moga cinta yang aku tinggalkan takkan pernah langsung mati.

anakcikmad,
jangan cemburu. kamu juga bertuah. saya yakin =)

kay,
terima kasih untuk ucapan. dan semua itu datangnya dari Dia kak. Dia yang cipta segalanya untuk manusia =)

cendana,
terima kasih cendana!

baincardin said...

Semoga dilipatgandakan rezeki utk kebaikan dunia dan akhirat, amin.....

artisticklytouch said...

birthday wish aku mana woiii!!! ha ha

WanHidayat said...

....Selamat untuk ketiga2nya....

xiiinam said...

Salam ulang tahun untuk mereka..
Semoga harapan Addy kepada mereka akan terpenuh...

Mak Su said...

selamat sejahtera dunia dan akhirat didoakan buat mereka bertiga :)

nuyuljana said...

hepi bday to them. :)

en_me said...

hepi besday to uoolsss .. sayang sokmooo..

addyaholix said...

bain,
insyaallah. amin. terima kasih bain. juga buat bain dan myra =)

art,
ok selamat hari jadi. tapi bilanya?

dayat,
terima kasih dayat =)

xiiinam,
terima kasih kak!

maksu,
sejahtera juga buat maksu sekeluarga ya =)

nuyuljana,
thanx jana!

en_me,
terima kasih en_me itteww haha!

adibah said...

Selamat hari lahir untuk ketiga2nya...

Huda & kakdib kongsi tarikh yang sama :-)

addyaholix said...

adibah,
terima kasih kakdib. ya, kan saya pernah cakap dia berkongsi tarikh lahir dengan kakdib =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...