Wednesday, August 05, 2009

Sumpah rindu yang satu itu hampir membunuh!

.
.
.
.
.
.
.

Sumpah rindu yang satu itu hampir membunuh!

38 comments:

sharamli said...

rindu i ke?
muahaha..

kesian la apa yg dirindu tu..xpsl2 jdik pmbunuh

Nizam.Ariff said...

'Hampir' bermakna kamu masih selamat... syukurlah

farah said...

memang rasa rindu itu mampu membunuh.

:)

AiE bAhRi said...

sumpah aku rindu kamu Addy!

Rindu seorang sahabat..=)

momo the munkee said...

rindukan "MIMPI" ke?hehehe...jgn risau...x lame je lagi...
thanx...cume tulis ape yang terbuku dalam hati je...

en_me said...

kalo rindu pun, jangan ko hunus senjata tewww.. ehehe, salamm rabu abang addy itteww

~~~ kay ~~~ said...

rindu itu kan INDAH....
(^_^)

ZARA 札拉 said...

aku rindu kamu bang~

uhuks~

baincardin said...

Ping!

aie akaike said...

aku tahu rasanya. sakit...

nuyuljana said...

rindu?

handphone kan ada.

call la.

sms pun buleh.

berbaloi2.

:)

jangan biarkan rindu itu membunuhmu.

patungcendana said...

hampir je...kau masih bernafas...kan?

patungcendana said...

re:...kau boleh dibunuh oleh senyuman?

adibah said...

Rindu itu adalah anugerah.. jangan kerana satu anugerah.. terus hampir hilang nyawa..

*CPR boleh membantu?

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

kalau rindu..
sebut la nama ku selalu

hahahahaha

patungcendana said...

re:...ada apa dengan cinta addy...:-)

siggplus said...

rindu aku ke?haha

aloy_paradoks said...

wah... agungnya karya...

WanHidayat said...

Jgn percaya pada rindu jika rindu itu yang bakal menjadi punca kau hilang nyawa.....

tehOnipis said...

subjektif.

addyaholix said...

sharamli,
mungkin =)

nizam.ariff,
aku selamat sebab rindu kau pada aku bang. haha!

farah,
tapi kadang berbaloi kan? =)

aiebahri,
i miss you too aie. haha!

momo,
aku mula rasa mimpi yang rindukan aku =)

en_me,
senjata apa en_me? haha!

kay,
sangat indah. tapi kadang menyeksa.

zara,
rindu kamu juga zara!

bain,
pengantin baru dah kembali. haha!

aieakaike,
kalaupun sakit, aku syukur sebab rasa itu masih ada.

nuyuljana,
kalau mampu, saya mahu dakap dia erat-erat!

cendana,
syukur. rasa itu buat saya mahu terus hidup!

cendana,
bukan boleh, tapi mampu. tak sama kan? haha!

adibah,
cpr? maksudnya dari mulut ke mulut kan? ermm akan difikirkan kelak. haha!

yanie,
dah banyak kali sebut, tapi yanie tak muncul-muncul. mana magiknya sebut nama tu? haha!

cendana,
cinta ada kita!

siggplus,
serius rindu. rindu nak sepak. haha!

aloy,
perlikah? haha!

dayat,
sungguh rindu itu berbaloi. dan aku yakin rindu aku tak sia-sia.

tehOnipis,
aku cuba berlaku adil.

baincardin said...

addy! terima kasih banyak² utk ucapan dan doa kamu! Terima kasih yaa....

LaDy_ZeRa said...

rindu pada siapa?

tasikmerah said...

ni rindu kat aku nih....






hahahaha... :p



.

wahyudi my said...

kau rindu sapa?

secangkir madu merah said...

rintu itu menyakitkan..

patungcendana said...

kau mampu dibunuh oleh senyuman?
killer smile...:-) tak mati pun...huhuhu...bukan senyuman aku ke...:-(

ps...cantik header baru..

amirnazrin said...

gua rindu sampai ketar2 bahu.lu tau gua rindu ape.cane nak buat?

addyaholix said...

bain,
sama-sama bain =)

ladyzera,
pada hati =)

tasikmerah,
statement berani mati nampak. haha!
ya. i miss u kak tasek!

wahyudimy,
pada ombak dan laut. serius!

madumerah,
dan yang menyakitkan itu kadang buat kita sikit bahagia. =)

cendana,
senyuman kamu buat saya juga senyum cendana =)
cantik? terima kasih untuk dayat!

amir,
kenal tikar sejadah? =)

patungcendana said...

oh...ini header yang dayat buat...kalau tak letak nanti dia merajuk kan...hehe...

chimera said...

saya pun tgh kerinduan sekarang...

bila dia dihantar berkursus jauh ke sana.... hadoiiiiiiii... tapi tidaklah rasa smpai nak membunuh.

addy rindukan apa sebenarnya... mcm parah bunyinya

kimisai said...

rindu - anugerah dari ALLAH










hanya rindu pada allah dan rasul yang mampu membunuh......




:-P

Ad Rifza said...

Rindu yang hampir membunuh .. bahaya..bahaya..
Apa ada pada rindu jika rindu itu tiada serunya?..haha..
Tapi jika rindu itu ada serunya ..sungguh indah dunia dirasakan..macam dunia ini ana yg punya..hehe

fajar said...

di dalam jiwa ini,
ada satu rindu,
semakin lama berkumpul,
menanti waktu.

mungkin bakal terlerai,
apabila nafas ini,
terhenti dari jasadnya.

addyaholix said...

cendana,
taklah sampai macam tu kot. haha!

chime,
alahai bertuah kak sufi bila ada yang rindu dia =)
saya rindu dia!

kimisai,
rindu pada Dia buat aku mahu terus hidup!

adrifza,
rasa itu datang dari Dia. kadang saya mahu buang rindu jauh-jauh, tapi saya manusia biasa.

fajar,
saya hilang kata-kata bang. moga tuhan terus pelihara rindu yang pernah ada kalaupun penghujungnya nafas bercerai jasad.

Mak Su said...

berat rindunya tu

addy, maksu singgah di sini, nak beritahu yg maksu nak berenti berblog.... :(

wishing you happiness

addyaholix said...

maksu,
kenapa maksu? ada yang mengganggu? kalau saya rindu?

AiE bAhRi said...

Rindu itu datang lagi..
Bro addy, aku rindu penulisan kamu! Rindu sungguh2..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...