Tuesday, November 25, 2008

Kelip-kelip

Mira baru je tengok kelip-kelip. Siap naik sampan lagi. Best!, Mira SMS.
Sampaikan pada kelip-kelip yang aku rindu, aku balas.
Siapa?, Mira SMS balik.
Aku cuma senyum. Tak Balas.

Lepas 15 minit.
Pada siapa?, SMS Mira masuk lagi. Sebab Mira tak putus asa.
Tapi kali ni aku tak senyum.
Sebab aku dah hanyut dalam mimpi aku.

12 comments:

Anonymous said...

katakn sj kamu rindu pd mira..
atau pd dia yg kau tnggu..
atau sj pada CINTA yg maafnya blom tntu kau peroleh..
xtau knp..smnjak mula mmbca blog ni..
aku dpt rasa yg kau tidak jujur pada hatimu,KAWANku..

hanafana said...

mecaechh singgah! ^-^

wahyudimy said...

teknik ni aku pernah buat.
aku doakan yg terbaik utk kamu.

Mdm.Zend said...

Kawan saya kata ...apalah kelip-kelip pun nak tengok...bagi saya dia mendatangkan ilham....suka tengok...

Ad Rifza said...

Adakah kelip2 tahu siapa...?..Kenapa harus kelip2 sampaikan..Mungkin mira yg inginkan kepastian tentang siapa yg dirindu..?..hehe...

ah tok said...

Straight to the point. :D

addyaholix said...

...,
bila menulis, aku dikira sehabis jujur =)

hana,
sama.

wahyudimy,
teknik apa? aku tak perlu teknik. haha!

mdm,
saya belum pernah tengok kelip-kelip.

ad,
ya. aku sampaikan pada mira. mira sampaikan pada kelip-kelip. dan kelip-kelip sampaikan pada angin. kemudian angin bawa terus pada dia.

ahtok,
haha!

Anonymous said...

kau bkn tidak jujur tika mnulis, hnya tidak jujur tika hr kejadian.. :p

Ahmad WM Omar said...

Hi. Ini cuma sebagai tanda aku pernah sampai ke sini.

arsaili said...

salam...moga semua berjalan seperti dirancangkan...seperti diinginkan...

Pecah Kepala said...

mira menunggu dengan penuh harapan.
hahaha

addyaholix said...

...,
kau lebih tahu tentang hati aku dari aku sendiri kan haha!

ahmad,
salam. dan terima kasih.

arsaili,
terima kasih.

pecah kepala,
mira suka gosip. sebab tu mira tunggu penuh harapan haha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...