Saturday, June 25, 2011

Berubah

Ada orang kata, manusia berubah kerana masa.
Ada orang kata, masa berubah kerana manusia.

Ada orang kata, rasa berubah kerana cinta.
Ada orang kata, cinta berubah kerana rasa.

Aku? Aku berubah kerana makan. Aku dah makin gemuk.

12 comments:

@xiM said...

sama la wei!!aku pun makin gemok.huhu

Anonymous said...

hahaha yeke?
makin sihat erk? hehhehe...

*Mat Cool

addyaholix said...

axim,
welcome to the club axim hahaha. tapi sekurang-kurangnya kau bersenam :)

mat cool,
dah makin-makin sihat. tengok bawah dah tak nampak ibu jari kaki dah rasanya hahaha!

Anonymous said...

yeke?
tu tanda nye perut dah boroi!
hahah...

*mat cool

Meer Miller said...

wahhhhhhhhhh berapdet akhirnya meski hanya beberapa baris.... haishhh pas nie jenuh nunggu la lagik 4 bulan pulak kan? :P

Aku said...

gemuk tak apa asalkan sihat..

jangan gemuk lepas tu sakit.

tapi biasanya bila dah gemuk dapat sakit...

tasekM said...

mesti comel nih..
meh nk cubit pipi sikit.


.

addyaholix said...

mat cool,
boroi takpe, janji hati senang ;)

meer,
ni perli ke apa ni? hahaha :D

aku,
aku gemuk yang sihat. setakat hari ni lah bang. hahaha :)

tasekM,
cubit pipi? landing je atas perut ni kak. macam tidur atas belon air dah :)

baincardin said...

salam Addy. samalaa ngan bain ni. perut dah makin besar! susah nak kontrol, hehehe ^_^'

M.A.N.G.G.I.S.B.O.Y said...

addy , biar berubah dengan rela hati bukan untuk memuaskan hati samada hati sendiri ataupun hati orang lain :)

Manggisboy :)

addyaholix said...

bain,
kalau orang dah kahwin perut besar masih boleh dimaafkan lagi bain. alasannya, isteri masak sedap ke tak sedap, tapi kena makan jugak kan, kalau tak nanti isteri merajuk :D

manggisboy,
saiz badan berubah ni memang bukan dengan kerelaan hati sendiri. terpaksa. hahaha :)

LittLe PeLaNgi said...

taw tape.. :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...