Monday, May 31, 2010

Kembali

Aku kembali. Ya aku kembali. Bukanlah punya maksud yang betul-betul berarti. Cuma sekadar mahu lepaskan rindu yang membuak dan menggila dalam hati. Ya sungguh aku rindu pada tulisan-tulisan kalian. Juga pada kalian yang selalu buat aku senyum nampak gigi ;D

5 bulan aku tak menulis. Gilalah!

19 comments:

@xiM said...

taw takper..
cepat lah berkarya lagik!!

Mr Final said...

selamat membersihkan semak samun lalang2 mahupun cobweb

Cik Lizi said...

tau takpa
memang gila

5bulan tau! ;p

Huda Luna said...

slmt kembali addy =)

siggplus said...

i miss u syg. hahahaha

singAsong said...

Hi Addy....such a long wait !!

~~~ kay ~~~ said...

addy,
5 bulan satu jangka waktu yg agak lama...kalau ibu mengandung pun dah dimasukkan roh/nyawa pada usia kandungan 4 bulan...
apa khabar terkini
buat kami di sini.
(^_^)

tasekM said...

aku rindukan tulisan kamu. sungguh...

:)



.

mamai said...

lima bulan la lamanya aku tunggu

Mak Su said...

salam rindu

yg_indah said...

ya, memang lama.

baincardin said...

salam addy! yay! sudah kembali! ^_^

terima kasih ngan ucapan tahniah ye :) teruskan menulis addy. jgn tinggalkan blog ni k. ")

☺[ai][sUmi]☺Chan said...

welkam back.. menulis la kembali..

patungcendana said...

150 hari....wow. selamat kembali....next update...errr...5 bulan lagi kah....heeeee....lari!!!!!

WanHidayat said...

Selamat kembali Addy.....

hans said...

1st time ku jumpa blog ko
apa2pun selamat kembali dan selamat menulis

addyaholix said...

axim,
aku mahu saja menulis. dan aku betul-betul perlukan 25jam sehari. ;D

mr final,
aku letih. ingat nak ambil maid seorang dua haha!

hudaluna,
terima kasih huda. dalam hati ada rindu? ;p

lizi,
kalau kahwin, isteri aku dah memboyot. lagi empat bulan aku jadi ayah. haha!

siggplus,
itu saja? tak cukup mencabar buat aku. haha!

singAsong,
terima kasih song ;)

kay,
terima kasih kak kay. saya baik-baik saja. cuma agak sibuk sehingga seolah langsung tak punya waktu ;)

tasekM,
arghhhh serius rindu kak tasek!

mamai,
aku sendiri tunggu aku menulis. seksa gila haha!

maksu,
salam rindu-rindu buat maksu ;)

yg_indah,
sangat ;)

bain,
tahniah lagi sekali ya bain. dan terima kasih sebab selalu jenguk ke sini. anda diperhatikan! haha ;P

aisumi,
saya tengah perah otak untuk kembali menulis ni ;D

cendana,
tolong bagi semangat ok haha!

wanhidayat,
terima kasih. untuk kau juga!

hans,
terima kasih. dan salam blog dari aku!

miss-cheeka said...

salam!

kembalilah menulis.
jangan cuma hanya sebaris dua. :)

p/s : ingin baca lebih banyak tulisan dari kamu!

ciketon fazya said...

dah lama tak drop by..
nampak nya singgah balik saat anda menulis semula..

(hehe tak berani mengaku readers setia sbb ada yg lain lebih setia.. keep writing dude ^_^ )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...