Sunday, December 06, 2009

Aku rindu aku!

Aku rindu kunang-kunang.
Aku rindu layang-layang.
Aku rindu untuk terbang.
Aku rindu memori yang dulu-dulu.
Kalau tuhan izin, aku mahu ulang semuanya.
Dah cukuplah kalaupun cuma dalam mimpi malam nanti!

Tapi aku bukan rindu manusia lain.
Aku cuma rindu aku yang dulu.
Sungguh!

33 comments:

rudy bluehikari said...

rindu pada addy yang dulu? addy yang bagaimana itu? :)

LORD ZARA 札拉 said...

bang~
kalau aku mahu rindu kamu bang?

mr.syazwan said...

ace2...

betul ke????

bukti???

haha

ashley said...

Itu lumrah insan..
petanda menghitung umur.

aloy_paradoks said...

aku pun rindu jugak..

Safwan Husaini said...

salam abg addy..
rindu dulu..
rindu masa lalu..
indah dan persis ad yang melihat.
selamat kembali jiwa kamu yang dulu..
:)

mamai said...

aku juga tgh merindukan bob

yg_indah said...

mana addy yang selalu post entry dulu?hahah

tasekM said...

aku tak suka rindu....



.

Zanariah said...

miss my another half ~

Mak Su said...

kenapa tiba2 rindu? tengoklah gambar pengubat resah

@xiM said...

bagaimana kau di masa lalu?

nuyuljana said...

I miss all the memories instead of miss the old me.

:)

if I could turn back time, there is only a thing that I wish I could do.

cik penguin said...

i miss you too addy! :P

A t i Q a h said...

Ada masa terluang nanti, boleh cari diri kamu yang dulu, oke? :)

addyaholix said...

rudy,
ya. rindu pada addy yang dulu. sangat-sangat ;p

zara,
pejamkan mata dan seru saja namaku. haha!

syazwan,
nak kena belah dada? haha!

ashley,
dan semakin tua. kan kak? haha!

aloy,
rindu siapa? aku? haha!

safwan,
aku betul-betul rindu aku yang dulu. mahu jiwa aku yang dulu resap semula dalam aku.

mamai,
bob? siapa bob? haha!

yg_indah,
ada. tapi dia bukan lagi addy yang dulu. dia makin sibuk. haha!

tasekM,
saya suka bila ada yang rindu ;p

zana,
i miss u. haha!

maksu,
dah tengok, tapi masih juga tak terubat. mungkin petanda suruh tengok gambar maksu. haha!

axim,
aku lebih kurus! haha =)

nuyuljana,
tapi tak mungkin kan? yang mustahil itulah yang selalu kita mahu ;p

penguin,
miss u 2, 3, 4... =)

atiqah,
masa makin suntuk, saya risau saya terus lupa siapa saya yang dulu.

Guten Tag said...

semoga ketemu diri yg dahulu.

en_me said...

kita kena bersyukur bro.. kalo takdok yg dulu, takdokla sekang.. takdir tewww.. uhuhu, salamm maal hijrah (minggu depan) abang addy ittewww

acap said...

dlu kau boleh terbang?
hebat!
aku juga mau terbang..
andai saja aku superman.

Nizam.Ariff said...

...dan pada 5 tahun akan datang, kamu yang itu nanti pasti rindukan kamu yang sekarang ini...

itu mainan hidup...

anakcikmad said...

pokoknya
addy tetap addy,
xkira yg bru atau yg dulu
kan kan
^_~

patungcendana said...

:-)

baincardin said...

bagaimana dgn addy yg dulu? addy sekarang lebih matang kan dr addy yg dulu²? :)

WanHidayat said...

Addy.....maksudnya kamu sudah berubah bila kamu mula merindui kamu yang dahulu....

Bagaimanalah kamu yang dahulu???

*Beringus????

vict said...

apa bezanya yg dulu dgn kini...

yg dulu lebih baikkah... kalau yg dulu lagi baik, berusahalah utk menjadi lebih baik...

dan kalau sebaliknya, lebih baik dilupakan saje addy yg dulu.

patungcendana said...

re:...ciss...kau tahu ke semua jalan kat KL? :-p

kimisai said...

kenapa dengan yang skang??
hehehe ok jek ..

acik ayu said...

aku rindu aku. kamu rindu aku?aku rindu kamu.

wahaha.

:P

Ad Rifza said...

Jadilah yg dulu...Itu tidak susah jika diri kata ya..

addyaholix said...

gutentag,
aku masih mencari!

en_me,
terima kasih en_me. saya masih rindu saya yang dulu.

acap,
dulu aku mampu terbang. melayang jauh ke awan. tapi kini sayap aku mula patah. dan mereput dalam malam.

nizam.ariff,
dan pada masa tu kamu rindukan aku tak bang nizam? hahaha ;p

anakcikmad,
addy tetap addy. tapi sizenya dah tak sama ;p

cendana,
=)

bain,
harapnya begitulah. tapi addy yang dulu lebih bahagia barangkali ;p

dayat,
ya aku banyak berubah. entah kenapa aku seperti mahu jadi aku yang dulu. mungkin ada sesuatu yang aku tinggalkan barangkali.

vict,
aku selalu yakin aku yang dulu mungkin lebih baik. tapi itu pada aku. pada orang aku tak pasti. dan aku selalu harap aku mampu buat orang sekeliling aku bahagia.

cendana,
kita sama tapi tak serupa. haha!

kimisai,
sebab kau tak kenal aku yang dulu bro. haha =)

acik,
rindu jugak. mari bercinta ;p

adrifza,
saya masih berharap bang ad!

itan said...

-pernah juga merasanya-

Anonymous said...

Hai Addy,
rindukan kamu yg dl?aku juga dan aku pasti semua org merasakn perkara yg same...

-Spidey-

Cik Yuki said...

sempoi.! suke sgt.!
huhuuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...